Mededeling

Collapse
No announcement yet.

KOENIGSEGG Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Wukn een nummerplaat is dat?

Comment

• Ik denk dat dit het enige lovers-topic is waar ze het merk in kwestie afkraken

Ik denk dat de kleur van het interieur de boosdoener is. Als ge dat met wat smaak kiest valt dat best wel mee vind ik

Dat van de Zonda is toch ook niet alles hè. Die radio die ze daar in gepleurd hebben, dat goedkoop LCD schermpje... Het stuur is wel mooier
        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Die zonda F zou ik direct willen. leuk is het kitsch gehalte zoals het dashboard kastje met die gespen..

Comment

• Zo een staat te koop bij singen voor anderhalf miljoen

Purchase and sale of premium and classic cars of the brands Ferrari, Porsche, Mercedes, McLaren, Bugatti, Lamborghini, Bentley, Pagani and more.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
              Wukn een nummerplaat is dat?
              lijkt me een tijdelijke (aan de jaartallen te zien) maar vraag me niet van welk land.
              wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                lijkt me een tijdelijke (aan de jaartallen te zien) maar vraag me niet van welk land.
                Tijdelijke Zweedse nummerplaat denk ik.

Comment

• Ik vind zo'n Koenigsegg echt heel knap, wel spijtig van het interieur dat zo cheap oogt.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Mogelijke overnemer van Saab, heb ik gelezen?

Comment

• Comment

• Zit precies wel iets leuks op de passagiersstoel

Comment

• Hier hoort dus vanaf nu ook saab?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                  Als ik van alle super+ wagens er maar 1 mag kiezen is het deze. Geen murcie, zonda, enzo, aston, etc etc.

I love it

Comment

• De enige reden om niet voor de Koenigsegg te kiezen is de erbarmelijke afwerking van het interieur.

Comment

De enige reden om niet voor de Koenigsegg te kiezen is de erbarmelijke afwerking van het interieur.
                                      Das waar, en toch zou dat me niet afschrikken.

En mocht het toch ooit té erg worden kan je nog steeds mij een firma aankloppen om er een nieuw interieur in te plaatsen zodus...

Blijft waw-waw-waw, sjezes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                        Als ik van alle super+ wagens er maar 1 mag kiezen is het deze. Geen murcie, zonda, enzo, aston, etc etc.

I love it
                                        Ik volg V-V.

Comment

De enige reden om niet voor de Koenigsegg te kiezen is de erbarmelijke afwerking van het interieur.
                                          Het is lelijk maar of het ook slecht afgewerkt is??

Comment

Working...
                                          X