Ik denk dat er wel interesse voor zal zijn op dit forum
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Westfield Lovers
Collapse
X
-
Het basismodel (als ik mij niet vergis)
SEi Sport
1.6 Ford Sigma Engine - (135bhp)
1.6 Ford Sigma Engine - (155bhp)
2.0 Ford Duratec Engine - (200bhp)Last edited by Synchromesh; 21/03/2009, 16:34.
-
Eerste rustig ritje met de Megabusa...
+ YouTube Video
(check de andere wagens in de garage op het einde.. petrolheads )
Iets minder rustig ritje
+ YouTube Video
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenVorig weekend gehoord dat kennis van me binnenkort die dingen gaat importeren in België. Prijs viel goed mee én ze gaan er ineens een kampioenschap rond creëeren.
Zou je de prijzen kunnen bemachtigen voor een nieuwe kit? Hoeveel zou de Sport met de 1.6 Sigma motor 135pk motor dan gaan kosten in België?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk BerichtenIn Engeland en Nederland bestaat deze competitie al, binnenkort dus ook in België? Ze rijden er met de AeroRace serie...
Zou je de prijzen kunnen bemachtigen voor een nieuwe kit? Hoeveel zou de Sport met de 1.6 Sigma motor 135pk motor dan gaan kosten in België?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenVorig weekend gehoord dat kennis van me binnenkort die dingen gaat importeren in België. Prijs viel goed mee én ze gaan er ineens een kampioenschap rond creëeren.Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk BerichtenIk vind het een coole kar maar eigenlijk ook en daarvoor mijn excuses een Caterham met een ander badge. Sorry!Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten't zijn eigenlijk alletwee Lotussen met een andere badge... Alleen vind ik Westfield een stuk interessanter geprijsd (27000 euro, waar ge voor een vergelijkbare Caterham bijna 10000 euro extra moet ophoesten).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk BerichtenZijn de prestaties hetzelfde?Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Belgische prijslijst: http://www.westfield.be/Download/Bro...20NL_V1.03.pdf
en de prijs van zo'n raceklare: http://www.westfield.be/Download/BESTELBON_AERORACE.pdfOpenbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Ik krijg toch de indruk dat ze hier een pak duurder zijn dan in Engeland...
Er is trouwens een actie momenteel bij Westfield, 13990 pound all in (wel zelf te bouwen, natuurlijk). Er staat alleen niet veel info bij, buiten het feit dat het een 2.0 Zetec motor van 150pk heeft...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten't zijn eigenlijk alletwee Lotussen met een andere badge... Alleen vind ik Westfield een stuk interessanter geprijsd (27000 euro, waar ge voor een vergelijkbare Caterham bijna 10000 euro extra moet ophoesten).
Soit, als 'k 'm binnenkort nog eens zie, dan zal 'k hem er eens over aanspreken.
Comment
Comment