Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Westfield Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
    Vorig weekend gehoord dat kennis van me binnenkort die dingen gaat importeren in België. Prijs viel goed mee én ze gaan er ineens een kampioenschap rond creëeren.
    Laat hem mij eens contacteren.Mijn intresse voor zo´n ding is groot.

Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
    't zijn eigenlijk alletwee Lotussen met een andere badge... Alleen vind ik Westfield een stuk interessanter geprijsd (27000 euro, waar ge voor een vergelijkbare Caterham bijna 10000 euro extra moet ophoesten).
    De Caterham is wel de nog perfectere copie van het origineel.Maar idd duur.

Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
    Ik krijg toch de indruk dat ze hier een pak duurder zijn dan in Engeland...

Er is trouwens een actie momenteel bij Westfield, 13990 pound all in (wel zelf te bouwen, natuurlijk). Er staat alleen niet veel info bij, buiten het feit dat het een 2.0 Zetec motor van 150pk heeft...
    Ik ben in Januari op bezoek geweest bij Caterham,in de UK zijn de prijzen idd een pak lager dan bij ons.
    Zij wijten dit aan het feit dat Europese en UK versies heel verschillend zijn
    Volgens mij doen ze dit enkel om hun invoerder(die er een serieuze lap bijdoet) te beschermen.
    Zelf bij Caterham een kit kopen en afhalen en naar België brengen is heel moeilijk zo niet onmogelijk.
    Een tweedehands was misschien een mogelijkheid.

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    Raar, maar 'k heb het meer voor Caterham eigenlijk
    Ik persoonlijk,ook maar wanneer men zo moeilijk doet over het verkopen van een auto.
    Voor de rest werden we wel heel vriendelijk ontvangen.

Icefarmer op turnoefening bij Caterham.

Comment

Ge doet me denken aan Frank die uit zijn Lotus kruipt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
        Icefarmer op turnoefening bij Caterham.

'k Peis da ge een errorke gaat hebben als het zeil erop ligt.

Comment

Vandaag met een Westfield meegereden op circuit. Kan u zeggen dat elke andere kar daarna saai en comfy is op datzelfde circuit.

Als ik binnen X jaar niet meer met de motor op circuit kan omdat de fysiek nimeer meewil zie ik dat nog wel zitten als opvolger

Ma wel pokkeluid vanbinnen, door de wind. Best oordoppen in doen, ik voel het nu nog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
            Ge doet me denken aan Frank die uit zijn Lotus kruipt
            Is het al zo erg gesteld met de Frank.

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
            'k Peis da ge een errorke gaat hebben als het zeil erop ligt.
            Dit is de in-en uitstapmethode voor de race-versie,daar komt nooit geen dakske op.Anders zou je idd een probleem hebben.
            Een gewone zonder rolkooi maar met dak houd je al behoorlijk fit.

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Vandaag met een Westfield meegereden op circuit. Kan u zeggen dat elke andere kar daarna saai en comfy is op datzelfde circuit.

Als ik binnen X jaar niet meer met de motor op circuit kan omdat de fysiek nimeer meewil zie ik dat nog wel zitten als opvolger

Ma wel pokkeluid vanbinnen, door de wind. Best oordoppen in doen, ik voel het nu nog

Idd,qua rijsensatie en beleving is een Super Seven-achtige niet te verslaan.
            Comfort hoort daar dan ook niet bij,elke optie is eigenlijk gelijk aan het naar beneden halen van de sensatie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
              Laat hem mij eens contacteren.Mijn intresse voor zo´n ding is groot.
              Will do.

Comment

Kennis van mij heeft eentje gekocht, ik hoop binnen een paar weken die auto is te kunnen bewonderen, nu is het nog te koud
                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                '15 Volvo XC60 D3

Comment

Iemand die me kan zeggen of dat te doen is zo ene te kopen in U.K. en te importeren naar België?

Ik merk toch dat het aanbod daar veel groter is én de prijzen ook een stuk lager zijn..

Comment

Working...
                  X