Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
vergeet niet dat buiten de allerlaatste nieuwe modellen geen enkele van de wagens die in de Galleria staan van de fabriek zijn
allemaal van prive-eigenaars die de wagen daar voor enkele maanden willen stallen
Dat was mij ook opgevallen. Een beetje tegenvaller net achter het bezoeken van BMW,Porsche en Mercedes. Hopelijk is het nieuwe museum klaar in 2011
Dat was mij ook opgevallen. Een beetje tegenvaller net achter het bezoeken van BMW,Porsche en Mercedes. Hopelijk is het nieuwe museum klaar in 2011
mja, het veranderd wel regelmatig, vooral als een eigenaar zen wagen nog eens wilt rijden
en tja, vooral in vergelijking met Merc of Porsche
ben niet meer bij BMW geweest sinds de verbouwingen, alhoewel iemand me al vertelde dat ie het niet echt de moeite vond
mja, het veranderd wel regelmatig, vooral als een eigenaar zen wagen nog eens wilt rijden
en tja, vooral in vergelijking met Merc of Porsche
ben niet meer bij BMW geweest sinds de verbouwingen, alhoewel iemand me al vertelde dat ie het niet echt de moeite vond
BMW is vooral de moeite voor de liefhebbers van techniek en architectuur wel mooi dat de Spicup van d'Ieteren daar stond.
de eerste straat ferrari's waren niet rood
die kleur werd uitsluitend voorbehouden voor de team race wagens omdat rood de italiaanse kleur is dan nog wel
Geel was het toch zeker? of was er niet echt een 'ferrari kleur' voor de straatwagens?
Comment