Oorspronkelijk geplaatst door kefkie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Pff....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenSchitterend
Daarstraks, bij een voorbeeld in de les waarbij een eigendom op de Meir van 4 miljoen frank naar 62 miljoen frank was gestegen, eens zitten dromen: wat zou je kopen met de meerwaarde van 58 miljoen, zijnde circa 1,5 miljoen euro?
Ik 'n 250 GT SWB, for sure.
als je geluk hebt kan je er mischien eentje vinden voor €1.5Mil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtende mark zennen SWB voordat ie herspoten is
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Pff....
brjefs, doe je 'ns een rondje 250 GT SWB?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenthat's the one
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenIs toch een RHD. Volgens mij heb je een andere voor?
ze zitten er me twee in
maar was wel zelfde kleur en zelfde streep
dan is dees dieje van dieje mexicaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenMarvelous
brjefs, doe je 'ns een rondje 250 GT SWB?A year before the 250 GTO would make its seminal mark, Ferrari created the ultimate SWB and it was later nicknamed the ‘SEFAC Hot Rod’. Internally known as the Comp/61, a handful of the unbeatable 250 SWB competition cars got a mechanical makeover for the 1961 season.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenCalifornia is toch ook een schoonheid
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenSchitterend!
Fuck.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenCalifornia is toch ook een schoonheid
in SWB met covered headlights
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenSchitterend!
Fuck.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenen zo vind ik die het mooiste
in SWB met covered headlights
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenEnkel nog een donkerbruin cognac kleurig interieurtje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtendas dus diegene die vandezomer bij Gooding is verkocht voor een nogal stevig bedragje
Comment
-
Comment
Comment