Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIn dit geval is efficiëntie dan ook belangrijker dan het esthetische aspect.
Comment
-
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenEr is naar mijn mening momenteel geen meer begerenswaardige wagen op de markt dan 'n 599 GTO.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vicious Bekijk Berichtener is naar mijn mening momenteel geen meer begerenswaardige wagen op de markt dan 'n 599 gto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vicious Bekijk Berichtener is naar mijn mening momenteel geen meer begerenswaardige wagen op de markt dan 'n 599 gto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenEr is naar mijn mening momenteel geen meer begerenswaardige wagen op de markt dan 'n 599 GTO.
Maar alleen wat traag hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenEr is naar mijn mening momenteel geen meer begerenswaardige wagen op de markt dan 'n 599 GTO.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenIk denk niet dat je die nog kan krijgen, of toch?
net zoals je nu ook een 599 GTO 2de hands moet kopen
Comment
-
I love it
Geen éénvoudige wagen om op de limiet te rijden, de 458 Italia is een pak eenvoudiger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenIk denk niet dat je die nog kan krijgen, of toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenDit begint er toch een beetje johnny uit te zien vooral FXX danWhy so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
Comment