Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• allebei vet
    Captain Turbo
    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
      In dit geval is efficiëntie dan ook belangrijker dan het esthetische aspect.
      Dat is naast de kwestie hé

Comment

• Comment

• Comment

• vind ik persoonlijk hééééél vet

Comment

• Dat trekt op weinig, vind ik.
              Geef mij die donkerblauwe met bruin interieur maar, knapste keuze die ik al gezien heb tot dusver!

Comment

• Waanzin
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Er is naar mijn mening momenteel geen meer begerenswaardige wagen op de markt dan 'n 599 GTO.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                    Er is naar mijn mening momenteel geen meer begerenswaardige wagen op de markt dan 'n 599 GTO.
                    ²²²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vicious Bekijk Berichten
                      er is naar mijn mening momenteel geen meer begerenswaardige wagen op de markt dan 'n 599 gto.
                      3333333

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vicious Bekijk Berichten
                        er is naar mijn mening momenteel geen meer begerenswaardige wagen op de markt dan 'n 599 gto.
                        44444444

Comment

Er is naar mijn mening momenteel geen meer begerenswaardige wagen op de markt dan 'n 599 GTO.
                          Die zwarte vind ik persoonlijk ook wel dik in orde.

Maar alleen wat traag hé

Comment

Bij het lezen van je post schoot de Maserati MC12 spontaan doorheen m'n hoofd, doe mij de MC12 dan maar.

Comment

• Ik denk niet dat je die nog kan krijgen, of toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                Ik denk niet dat je die nog kan krijgen, of toch?
                                2de hands wel
                                net zoals je nu ook een 599 GTO 2de hands moet kopen

Comment

• Ook weer waar...
                                  Op zoek naar de andere meest begerenswaardige wagen, momenteel op de markt.

Comment

Die V12 schijnt echt een monster te zijn, ongelofelijk bruut en luid.

I love it

Geen éénvoudige wagen om op de limiet te rijden, de 458 Italia is een pak eenvoudiger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Dit begint er toch een beetje johnny uit te zien vooral FXX dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                        Ik denk niet dat je die nog kan krijgen, of toch?
                                        Productie is geloof ik stopgezet in 2004, maar de 599 GTO is zoals DJ Dirk aanhaalde ook niet langer meer te koop. Dus doe mij maar een 2e hands MC12

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                                          Dit begint er toch een beetje johnny uit te zien vooral FXX dan
                                          Dan wil ik wel johnny zijn .... die FXX ...
                                          Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                          • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                          • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                          • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

Working...
                                          X