Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robiin Bekijk Berichten
En is dit het soort mensen wat hiermee rondrijdt?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenPrecies een pooier
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenBen ik gek als ik de Enzo laat staan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenBen ik gek als ik de Enzo laat staan?
Comment
-
De enzo is sowieso de laatste optie moest ik mogen kiezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenSpanish Bay of hoe noemt het?
ligt binnen de Pebble Beach grounds op 17 mile drive
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenProberen jullie de conneseur uit te hangen ofzo? Ge gaat mij niet zeggen dat zo een jaren 50 blik nog maar half zo goed rijdt als een enzo, laat staan dat ge hem niet wilt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenProberen jullie de conneseur uit te hangen ofzo? Ge gaat mij niet zeggen dat zo een jaren 50 blik nog maar half zo goed rijdt als een enzo, laat staan dat ge hem niet wilt.
en ik heb met meerdere gelijkwaardige wagens ( en nog ouder ook) gereden en ik heb meer continue rijplezier met zo'n jaren 50 blik dan met al die nieuwe electronische broldingen met wielen erop waarbij je nog een beetje plezier hebt van de kick van optrekken maar voor de rest geen gevoel mee hebt voor gewoon op de baan te gaan rijden
Comment
-
Ik zou mij ook veel liever dagelijks verplaatsen met die california, zo'n klassebak
Comment
Comment