Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenProberen jullie de conneseur uit te hangen ofzo? Ge gaat mij niet zeggen dat zo een jaren 50 blik nog maar half zo goed rijdt als een enzo, laat staan dat ge hem niet wilt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenProberen jullie de conneseur uit te hangen ofzo? Ge gaat mij niet zeggen dat zo een jaren 50 blik nog maar half zo goed rijdt als een enzo, laat staan dat ge hem niet wilt.
Die "romantiek" rond die oude auto's. Ik lach daar ook vaak mee
Comment
-
Edit: connaisseur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pietohr Bekijk BerichtenAls we allemaal redelijk blijven, zegt niemand neen tegen ook maar één van de drie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenMet de Enzo zou ik nog durven rijden, de rest wil ik enkel naar kijken.
En de Enzo niet knap vinden snap ik niet, ik denk dat zo'n uitspraken vooral dienen om bij de menigte te horen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk BerichtenNee sorry, ik vind de Enzo echt geen mooie wagen, een F50 vindt ik persoonlijk veel indrukwekkender en mooier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenIk ben er zeker van dat wanneer je een Enzo ziet rijden, je er kwijlend achteraan loopt.
Maar hoe dan ook ik zal veel vlugger een LP-670 kopen ipv een Enzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
Edit: connaisseur
heb al spijt dat ik te lui was om te zien of het wel met dubbel n is
Comment
-
Een oude Ferrari is top, nog echt die Italiaanse flair en echt rijden met die klak-klak schakelbak.
Ik zou geen Enzo moeten hebben. Voor dat geld heb je een 458 Italia (of enkele jaren geleden een 360CS) en een prachtige 275 GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenMet de Enzo zou ik nog durven rijden, de rest wil ik enkel naar kijken.
En de Enzo niet knap vinden snap ik niet, ik denk dat zo'n uitspraken vooral dienen om bij de menigte te horen.
Tenzij je het over je avatar hebt, die is natuurlijk beide! j/k
Comment
-
Van de moderne Ferrari generatie gaat er voor mij niets boven de 599 GTO. Toen ik de eerste keer een Enzo zag heb ik er ook wel erg lang staan op kijken en staan bewonderen.
Een Enzo is extreem in zijn vormen en proporties, maar mooi is ie zeker niet.
Volledig mijn mening hè mannen
Comment
Comment