Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
    Geef mij maar die linkse, ik vind de enzo een spuuglelijk ding.
    Ik zou mij ook veel liever dagelijks verplaatsen met die california, zo'n klassebak
    ge haalt me de woorden uit de mond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
      Proberen jullie de conneseur uit te hangen ofzo? Ge gaat mij niet zeggen dat zo een jaren 50 blik nog maar half zo goed rijdt als een enzo, laat staan dat ge hem niet wilt.
      neen. Ik vind de Enzo een ontzettend gave baak, maar ik denk dat ik me liever zo zien rijden in de 2 andere. Maar tegen een Enzo zelf zou ik zelf ook nooit nee zeggen.
      www.flickr.com/photos/bramvds
      www.last.fm/user/lender

Comment

Proberen jullie de conneseur uit te hangen ofzo? Ge gaat mij niet zeggen dat zo een jaren 50 blik nog maar half zo goed rijdt als een enzo, laat staan dat ge hem niet wilt.
        Ni te doen he.
        Die "romantiek" rond die oude auto's. Ik lach daar ook vaak mee

Comment

• Als we allemaal redelijk blijven, zegt niemand neen tegen ook maar één van de drie

Comment

Voor die andere 2 krijg ik meer als ik er mee weg rij.

Edit: connaisseur

Comment

• Ik zou als eerste optie voor de rechtse gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pietohr Bekijk Berichten
                Als we allemaal redelijk blijven, zegt niemand neen tegen ook maar één van de drie
                Rami wel

Comment

• Met de Enzo zou ik nog durven rijden, de rest wil ik enkel naar kijken.

En de Enzo niet knap vinden snap ik niet, ik denk dat zo'n uitspraken vooral dienen om bij de menigte te horen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                    Met de Enzo zou ik nog durven rijden, de rest wil ik enkel naar kijken.

En de Enzo niet knap vinden snap ik niet, ik denk dat zo'n uitspraken vooral dienen om bij de menigte te horen.
                    Nee sorry, ik vind de Enzo echt geen mooie wagen, een F50 vindt ik persoonlijk veel indrukwekkender en mooier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
                      Nee sorry, ik vind de Enzo echt geen mooie wagen, een F50 vindt ik persoonlijk veel indrukwekkender en mooier
                      Ik ben er zeker van dat wanneer je een Enzo ziet rijden, je er kwijlend achteraan loopt.

Comment

• Wie spreekt er trouwens over kiezen en pakken? Betalen gaat ge doen. Ge zult die Enzo wel kiezen dan!

Comment

Ik ben er zeker van dat wanneer je een Enzo ziet rijden, je er kwijlend achteraan loopt.
                          Dat misschien wel maar, ik zal even men mening herzien, als ik tussen alle 3 zou moeten kiezen om te krijgen kies ik als laatste de Enzo maar misschien moest ik een van de drie moeten kopen dat ik waarschijnlijk wel voor de Enzo zou gaan.
                          Maar hoe dan ook ik zal veel vlugger een LP-670 kopen ipv een Enzo

Comment

• Ik zou misscien 7 jaar geleden ook voor de foorbak gekozen hebben ja

Comment

• Ik zou ook meteen de Enzo kiezen de oude Ferrari's zijn goed voor het museum. In irl blijft dit gewoon ook één van de brutste wagens.

Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten

Edit: connaisseur
                                haha
                                heb al spijt dat ik te lui was om te zien of het wel met dubbel n is

Comment

• "mooi" vind ik een enzo ook niet, een 599 is 1000 keer knapper qua design. Ermee rijden moet wel een aparte ervaring zijn denk ik.

Comment

• Enzo is veel knapper dan 599

Comment

Connaisseur

Een oude Ferrari is top, nog echt die Italiaanse flair en echt rijden met die klak-klak schakelbak.
                                      Ik zou geen Enzo moeten hebben. Voor dat geld heb je een 458 Italia (of enkele jaren geleden een 360CS) en een prachtige 275 GTS

Comment

Met de Enzo zou ik nog durven rijden, de rest wil ik enkel naar kijken.

Knap is iets anders dan indrukwekkend he. Ik vind hem echt niet knap, wel heel indrukwekkend in het echt.
                                        Tenzij je het over je avatar hebt, die is natuurlijk beide! j/k
                                        Last edited by ; 02/01/2011, 01:24.

Comment

• Van de moderne Ferrari generatie gaat er voor mij niets boven de 599 GTO. Toen ik de eerste keer een Enzo zag heb ik er ook wel erg lang staan op kijken en staan bewonderen.
                                          Een Enzo is extreem in zijn vormen en proporties, maar mooi is ie zeker niet.
                                          Volledig mijn mening hè mannen

Comment

Working...
                                          X