Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja, die achterkant lijkt inderdaad niet op het definitief.

Comment

• Deze is ruwweg ook een enzo, en toch een veel mooiere auto.
      (en je kan het dak er nog afdoen ook)

Comment

• Nog een Scaglietti-fan hier.
        Hopelijk verkloten ze de opvolger niet met een 458-achtige voorkant...

Comment

• 612 is knap als de Challange-velgen eronder zitten,anders niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
            Deze is ruwweg ook een enzo, en toch een veel mooiere auto.
            mooier?
            2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichten
              mooier?
              +1

Er is inderdaad nog altijd een verschil tussen mooi en bruut.
              De MC12 is bruut maar mooi is nu toch wel iets anders imo

Comment

• Ik ben normaal niet voor tuning, maar deze blijf ik stiekem vet vinden.
                www.flickr.com/photos/bramvds
                www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                  612 is knap als de Challange-velgen eronder zitten,anders niet.
                  Nog een 612-fan hier (zie nickname ) maar idd, de Challenge-velgen zijn een must.

Comment

• Trekt toch echt op niks dit. Rood is de enige juiste kleur voor een F40, imho.

Comment

• Best cool imho maar wat is er mis met de die hele voorkant?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                        Trekt toch echt op niks dit. Rood is de enige juiste kleur voor een F40, imho.

Op de luchtbellen na (wrap vermoed ik) vind ik hier helemaal niks mis mee. Moest die zilvergrijs zijn, zou ik dat nog steeds een magistrale kar vinden. Het OEM-legioen is weer in actie
                        Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Toffe kleur.

Alleen versta ik niet dat, moest het om een wrap gaan, de eigenaar blijkbaar geen geld wil uitgeven aan iemand die dat deftig kan uitvoeren?

weird shit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            Toffe kleur.

Alleen versta ik niet dat, moest het om een wrap gaan, de eigenaar blijkbaar geen geld wil uitgeven aan iemand die dat deftig kan uitvoeren?

weird shit
                            Ik kan wel begrijpen dat het geld op is na zo'n aankoop Maar inderdaad echt afschuwelijke afwerking!
                            Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                              Best cool imho maar wat is er mis met de die hele voorkant?
                              Een matzwarte wrap om het zonlicht (en steenlag) op de capeau denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                Een matzwarte wrap om het zonlicht (en steenlag) op de capeau denk ik.
                                Nee, die auto is volledig blauw, heb hem ook al in het echt gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                  612-fans zijn hier schaars heb ik de indruk.
                                  Ik vind het een ontzettend knappe wagen. Het design is niet echt spannend inderdaad, maar dat is hetgene wat hem zo mooi/tijdloos maakt.
                                  Aanwezig! Die V12

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                  Deze is ruwweg ook een enzo, en toch een veel mooiere auto.
                                  MC12 is voor mij persoonlijk veel specialer en mooier dan een Enzo, zo hard fan van die Maserati.

Comment

• Comment

• heb je ook een straatversie van gebouwd door prodive, de 550 lm

is wel op basis van een 550, die hierboven is zeker een 575

Comment

• Jep, is 575. Maar 550 en 575 zijn beide yummie

Comment

• Hoe herken je een 575 van een 550?

Comment

Working...
                                          X