Ja, die achterkant lijkt inderdaad niet op het definitief.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenDeze is ruwweg ook een enzo, en toch een veel mooiere auto.
(en je kan het dak er nog afdoen ook)
2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichtenmooier?
Er is inderdaad nog altijd een verschil tussen mooi en bruut.
De MC12 is bruut maar mooi is nu toch wel iets anders imo
Comment
-
Ik ben normaal niet voor tuning, maar deze blijf ik stiekem vet vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten612 is knap als de Challange-velgen eronder zitten,anders niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenTrekt toch echt op niks dit. Rood is de enige juiste kleur voor een F40, imho.
Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenToffe kleur.
Alleen versta ik niet dat, moest het om een wrap gaan, de eigenaar blijkbaar geen geld wil uitgeven aan iemand die dat deftig kan uitvoeren?
weird shitDedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenBest cool imho maar wat is er mis met de die hele voorkant?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenEen matzwarte wrap om het zonlicht (en steenlag) op de capeau denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten612-fans zijn hier schaars heb ik de indruk.
Ik vind het een ontzettend knappe wagen. Het design is niet echt spannend inderdaad, maar dat is hetgene wat hem zo mooi/tijdloos maakt.
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenDeze is ruwweg ook een enzo, en toch een veel mooiere auto.
(en je kan het dak er nog afdoen ook)
Comment
Comment