Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
2013 Nissan Leaf (daily)
1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)
Ik vind de garage niet echt mooi, is teveel museum naar mijn zin. voor de rest knappe collectie!
Hj rijdt er ook wel degelijk mee. De wagens worden ook daar onderhouden en er worden ook kleine herstellingen uitgevoerd, dus kan je het imho toch als een "garage" bestempelen. 't Is natuurlijk wel "out of this world" en heeft weinig te maken met het rommelkot waarin ik m'n auto's en moto's moet proppen . Maar toch mucho respect voor de man en hoe hij zijn idee heeft uitgewerkt (of laten uitwerken ).
Het bijzondere eraan imho is dat het gaat om wagens die ofwel een race-verleden hebben of unieke prototypes of quasi one-offs zijn. En dat hij het aandurft ze op subtiele manier naar zijn ideaalbeeld aan te passen (cfr. de Bugatti's die herspoten zijn van blauw naar zwart). Persoonlijk zou ik strikt in de leer zijn en voor de originele kleuren gaan, maar ik vind het wel geniaal wat hij heeft gedaan.
Zeker het artikel lezen, geeft de context mee.
2001 Porsche 996TT (the automotive equivalent of a sledgehammer) SOLD
2005 BMW 530D Touring (kids hauling device)
2009 Suzuki GSXR1000 (madferit)
2005 Husqvarna 450 TE (to get dirty) FOR SALE
2013 Nissan Leaf (daily)
1972 Honda Novio 50 cc 4-stroke (to be restored)
Comment