Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
was dat degene met die speciale M6 met hang eraan ... papiertje?
of degene die die M6 tegen een paal gedraaid heeft?
T'is wel 5 jaar geleden, maar ik meen mij te herinneren dat het ne muur was..
Voorlopig enkel met nat weer in de 458 kunnen zitten.. En mannen, ik kan u zeggen, dat is niet normaal.
Ik heb in Italie het geluk gehad om een klein half uurtje met een F430 spider te gaan rijden (in maranello).. Dat ging goed vooruit als ik die vloerde.. Maar de 458 is echt uit ander hout gesneden..
Vandaag ons mama blijkbaar van 140 tot 280km/u geduwd.. Ging gelijk nx zei ze..
dit bewijst rami's stelling over ferrari's en homo's....maar hoe zalig moet het zijn om een beetje te gaan draggen tegen een lambo tussen de palmboompjes in de zon. I could use that right now :o
bewijst ook wel weer eens hoe belachelijk easy het is om een ferrari te gaan pushen in rechte lijn...die gaat volgas optrekken terwijl hij een camera vast heeft. Niks uitdaging aan dus
Allebei nog maar pas uit het ei en zo'n karren...
Honderd keer liever de Lambo trouwens, die zit tenminste geen brolmuziek te spelen in plaats van naar z'n auto te luisteren.
Ik vind hem echt zalig, maar ik heb al gemerkt dat niet veel mensen hetzelfde standpunt innemen? (Net zoals Die Pagani Huayra, die ik ook echt geslaagd vind!)
Comment