Wsl ooit op de driewieler op z'n plaats gezet door een schoolkameraad die Enzo heette, niet te veel achter zoeken
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenWsl ooit op de driewieler op z'n plaats gezet door een schoolkameraad die Enzo heette, niet te veel achter zoeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenQED .
Comment
-
I suppose the only real knock I have on Lambo is that Lambo owners often find it necessary to justify their ownership by putting down Ferrari.
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenGe zijt 16, ge weet nog ni beter. Kom binnen een jaar of 10 nog eens terug en misschien telt uw reply dan.
Come again?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenCome again?
Dattem nog eens terugkomt als 'em wat meer levenswijsheid heeft.
Die quote an sich verdedigen ga ik niet doen want dan maak ik het Ferrari topic alleen maar belachelijker dan het al is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDat hij die quote niet geplaatst heeft weten mijn kloten ook.
Dattem nog eens terugkomt als 'em wat meer levenswijsheid heeft.
Die quote an sich verdedigen ga ik niet doen want dan maak ik het Ferrari topic alleen maar belachelijker dan het al is.
Kun je dit "kledingstuk" niet beter in een pr0nmovie introduceren ipv dat zelf te dragen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenGe zijt 16, ge weet nog ni beter. Kom binnen een jaar of 10 nog eens terug en misschien telt uw reply dan.
Er zijn hier veel gasten van 16-17 jaar en velen daarvan aanbidden u bijna. Wat ergens normaal is. Ze weten ook nog ni beter...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenKun je dit "kledingstuk" niet beter in een pr0nmovie introduceren ipv dat zelf te dragen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenMan man man ... schitterend toch dat er toch weer een paar zijn die onmiddellijk jumpen hé
2 simpel replies in dit topic is al genoeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
en waarom je met een bak van zoveel euro's nog steeds gelijke velgen links en rechts krijgt kan er bij mij ook niet in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenMan man man ... schitterend toch dat er toch weer een paar zijn die onmiddellijk jumpen hé
Uw haat tov Ferrari was al voor Chris Harris het boekje opendeed, nee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de messias Bekijk Berichten97% van dit forum heeft waarschijnlijk noch met een Lamborghini, noch met een Ferrari gereden, dus 'levenswijsheid' ontbreekt ons allen. Desalniettemin mogen we toch vragen naar uw reden van afkeer?
Uw haat tov Ferrari was al voor Chris Harris het boekje opendeed, nee?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk BerichtenDit is immers een topic om met andere forumleden je ferrari-liefde te delen ; Als er dan om de x-aantal pagina's iemand het tegenoverstelde komt beweren lok je automatisch reacties uit . Als je nu wilt zeggen dat we niet op jou moeten reageren post dan gewoon niets ?
Let op, aan zo'n lambo heb je toch ook veel plezier hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenHij rijdt liever de knokkeschleifeOorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenLet op, aan zo'n lambo heb je toch ook veel plezier hoor
Comment
-
Goeie poging om op deze manier de coole te willen uithangen maar toch mislukt hoor.
Mij ni gelaten dat ge op Ferrari zeikt, zeik op eender welk merk. what ever.
Maar de reactie op Daann is triest.
Comment
Comment