Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
250GT Tour de France s/n 0563GT
ze is dan toch verkocht geweest vorige maand op de Maranello veiling
alhoewel toch gevoelig lager bod tegenover dat van vorig jaar op Monterey waar dan de reserve niet was gehaald
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
250GT Tour de France s/n 0563GT
ze is dan toch verkocht geweest vorige maand op de Maranello veiling
alhoewel toch gevoelig lager bod tegenover dat van vorig jaar op Monterey waar dan de reserve niet was gehaald
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenGa je naar die modena motorsport toestanden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenGa je naar die modena motorsport toestanden?
alhoewel ik de vorige keer niet gegaan ben omdat dat letterlijk 1 dag naar Ferrari 60th was & toen heeft het ook 2 dagen geregend op de Ring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenbij deze foto zie je rami zo "niet remmen niet remmen" denken.
Op dat moment kunt ge enkel hopen dat de impact in de banden niet te zwaar is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
Gij had toen toch weer iets voor he!
Verder ooit iets van gekregen?
Dat den Danny zijn scheve commissies zelf is oplost!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichtensamen in de kast... you faggot!
Samen in de Rami zijn kast tussen de Lamborghini truitjes en de Porsche petjes Dat wordt een mooie combo
Comment
-
Net eens een oude test gelezen van de Ferrari 550 LM, toen nog in pre-productie fase, wat is er uiteindelijk van dat project geworden? Als je op internet rondkijkt zie je altijd datzelfde exemplaar terugkomen, 't lijkt alsof dat project nooit van de grond is geraakt? Iemand die daar meer over weet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenNet eens een oude test gelezen van de Ferrari 550 LM, toen nog in pre-productie fase, wat is er uiteindelijk van dat project geworden? Als je op internet rondkijkt zie je altijd datzelfde exemplaar terugkomen, 't lijkt alsof dat project nooit van de grond is geraakt? Iemand die daar meer over weet?
daar was een kleine producite run van gebouwd (tussen de 9-20 stuks)
ben er dit jaar nog eentje tegengekomen met de Mille Miglia
die is meegereden, stond op NL platen & heeft me nog bijna omvergereden bij het binnen komen van Ferrara, dat ding VLOOG zo hard daar door de straten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
Nieuwe Ferrari's doen me weinig maar het tegenstijdige idee van een supersportwagen als cabrio vind ik geweldig.
Comment
-
blijkbaar morgen en overmorgen... pff kan geen verlof meer pakken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenNet eens een oude test gelezen van de Ferrari 550 LM, toen nog in pre-productie fase, wat is er uiteindelijk van dat project geworden? Als je op internet rondkijkt zie je altijd datzelfde exemplaar terugkomen, 't lijkt alsof dat project nooit van de grond is geraakt? Iemand die daar meer over weet?
Dit is die van prodrive
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenVetste Ferrari tegenwoordig te koop imo.
Nieuwe Ferrari's doen me weinig maar het tegenstijdige idee van een supersportwagen als cabrio vind ik geweldig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenGeniaal kenteken.
Hij had wel eens de letters deftig mogen kleven1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtendie gumball kerel reed toch met een ferrari 550 LM?
niet dus, is een GTC
Comment
Comment