Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ze is dan toch verkocht geweest vorige maand op de Maranello veiling
alhoewel toch gevoelig lager bod tegenover dat van vorig jaar op Monterey waar dan de reserve niet was gehaald
ze is dan toch verkocht geweest vorige maand op de Maranello veiling
alhoewel toch gevoelig lager bod tegenover dat van vorig jaar op Monterey waar dan de reserve niet was gehaald
ja zoals gewoonlijk
alhoewel ik de vorige keer niet gegaan ben omdat dat letterlijk 1 dag naar Ferrari 60th was & toen heeft het ook 2 dagen geregend op de Ring
Net eens een oude test gelezen van de Ferrari 550 LM, toen nog in pre-productie fase, wat is er uiteindelijk van dat project geworden? Als je op internet rondkijkt zie je altijd datzelfde exemplaar terugkomen, 't lijkt alsof dat project nooit van de grond is geraakt? Iemand die daar meer over weet?
Net eens een oude test gelezen van de Ferrari 550 LM, toen nog in pre-productie fase, wat is er uiteindelijk van dat project geworden? Als je op internet rondkijkt zie je altijd datzelfde exemplaar terugkomen, 't lijkt alsof dat project nooit van de grond is geraakt? Iemand die daar meer over weet?
Ik veronderstel wel dat je het hier hebt over de straatversie
daar was een kleine producite run van gebouwd (tussen de 9-20 stuks)
ben er dit jaar nog eentje tegengekomen met de Mille Miglia
die is meegereden, stond op NL platen & heeft me nog bijna omvergereden bij het binnen komen van Ferrara, dat ding VLOOG zo hard daar door de straten
Vetste Ferrari tegenwoordig te koop imo.
Nieuwe Ferrari's doen me weinig maar het tegenstijdige idee van een supersportwagen als cabrio vind ik geweldig.
Prodrive heeft ooit een 550 lm gemaakt, was een sportievere versie van de 550 en ge vindt hem als ge zoekt naar Ferrari 550 LM op google. Van een versie van ferrari zelf weet ik niks, maar Dirk blijkbaar wel. Heeft er iemand misschien ook een foto van die LM van ferrari zelf?
Vetste Ferrari tegenwoordig te koop imo.
Nieuwe Ferrari's doen me weinig maar het tegenstijdige idee van een supersportwagen als cabrio vind ik geweldig.
Comment