Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

250GT Tour de France s/n 0563GT

ze is dan toch verkocht geweest vorige maand op de Maranello veiling
      alhoewel toch gevoelig lager bod tegenover dat van vorig jaar op Monterey waar dan de reserve niet was gehaald

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten

250GT Tour de France s/n 0563GT

ze is dan toch verkocht geweest vorige maand op de Maranello veiling
        alhoewel toch gevoelig lager bod tegenover dat van vorig jaar op Monterey waar dan de reserve niet was gehaald
        Ga je naar die modena motorsport toestanden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
          Ja Dirk gaat, ik ook samen met den Dennis

Comment

ja zoals gewoonlijk
            alhoewel ik de vorige keer niet gegaan ben omdat dat letterlijk 1 dag naar Ferrari 60th was & toen heeft het ook 2 dagen geregend op de Ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
              bij deze foto zie je rami zo "niet remmen niet remmen" denken.
              Remmen gaat dan ook geen zak helpen.

Op dat moment kunt ge enkel hopen dat de impact in de banden niet te zwaar is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten

Gij had toen toch weer iets voor he!
                Verder ooit iets van gekregen?
                Nee sé!
                Dat den Danny zijn scheve commissies zelf is oplost!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                  samen in de kast... you faggot!

Samen in de Rami zijn kast tussen de Lamborghini truitjes en de Porsche petjes Dat wordt een mooie combo

Comment

• Net eens een oude test gelezen van de Ferrari 550 LM, toen nog in pre-productie fase, wat is er uiteindelijk van dat project geworden? Als je op internet rondkijkt zie je altijd datzelfde exemplaar terugkomen, 't lijkt alsof dat project nooit van de grond is geraakt? Iemand die daar meer over weet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Net eens een oude test gelezen van de Ferrari 550 LM, toen nog in pre-productie fase, wat is er uiteindelijk van dat project geworden? Als je op internet rondkijkt zie je altijd datzelfde exemplaar terugkomen, 't lijkt alsof dat project nooit van de grond is geraakt? Iemand die daar meer over weet?
                      Ik veronderstel wel dat je het hier hebt over de straatversie
                      daar was een kleine producite run van gebouwd (tussen de 9-20 stuks)
                      ben er dit jaar nog eentje tegengekomen met de Mille Miglia
                      die is meegereden, stond op NL platen & heeft me nog bijna omvergereden bij het binnen komen van Ferrara, dat ding VLOOG zo hard daar door de straten

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                          Vetste Ferrari tegenwoordig te koop imo.
                          Nieuwe Ferrari's doen me weinig maar het tegenstijdige idee van een supersportwagen als cabrio vind ik geweldig.

Comment

• Deze is nog aan 't twijfelen of ie uit de kast gaat komen:

Comment

• Geniaal kenteken.

Comment

Wanneer en waar is dat?

blijkbaar morgen en overmorgen... pff kan geen verlof meer pakken.
                                Last edited by ; 28/06/2009, 19:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                  Net eens een oude test gelezen van de Ferrari 550 LM, toen nog in pre-productie fase, wat is er uiteindelijk van dat project geworden? Als je op internet rondkijkt zie je altijd datzelfde exemplaar terugkomen, 't lijkt alsof dat project nooit van de grond is geraakt? Iemand die daar meer over weet?
                                  Prodrive heeft ooit een 550 lm gemaakt, was een sportievere versie van de 550 en ge vindt hem als ge zoekt naar Ferrari 550 LM op google. Van een versie van ferrari zelf weet ik niks, maar Dirk blijkbaar wel. Heeft er iemand misschien ook een foto van die LM van ferrari zelf?

Dit is die van prodrive

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                    Vetste Ferrari tegenwoordig te koop imo.
                                    Nieuwe Ferrari's doen me weinig maar het tegenstijdige idee van een supersportwagen als cabrio vind ik geweldig.
                                    22222

Comment

• die gumball kerel reed toch met een ferrari 550 LM?

niet dus, is een GTC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                        Geniaal kenteken.

Hij had wel eens de letters deftig mogen kleven
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                          die gumball kerel reed toch met een ferrari 550 LM?

niet dus, is een GTC

een gtc is de circuit versie van de 575. Dit is wel een 550 LM Dat het een 550 en geen 575 is ziet ge bv aan de koplampen.

Comment

Working...
                                          X