Schitterende wagen. Dit weekend stond er zo eentje in Sint Martens Latem als ik me niet vergis.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenstaat die bekend als een goeie?
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk BerichtenIemand die goeie onafhankelijke dealers kent voor Ferrari? Ik bedoel dan vooral op gebied van onderhoud... mag ook in NL zijn hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk BerichtenSerge power in Hasselt
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk BerichtenSerge power in HasseltOorspronkelijk geplaatst door roter eristoff Bekijk BerichtenOok al veel goeds van gehoord, goeie kameraad heeft daar jaren gewerkt.Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk BerichtenWerkt constant aan Ferrari , lamborghini , maserati ed...
Serge power is goed om weten... heeft die de ervaring met de moderne ferrari's?
Ik hoor van de officiele dealer St Martens Latem trouwens ook goeie dingen... correcte prijzen voor servie... iemand die daar meer kan over vertellen?Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
Wat voor een dik hok is me dat toch zeg
Is het misschien NicolasB zijn weekendkar?
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk BerichtenIemand die goeie onafhankelijke dealers kent voor Ferrari? Ik bedoel dan vooral op gebied van onderhoud... mag ook in NL zijn hoor.
Ivm onderhoud bij Monza: vraag eens aan Matteo, hij kent iemand die daar op onderhoud gaat.
Comment
-
ICM ging bij Monza met hun F430..
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenOver de prijzen van de werkuren:
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
Comment