Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Qua looks is de SWB misschien wel iets mooier.
Al heeft dat geforceerde meer brute van de GTO ook wel iets.
maar moest ik kiezen zou ik toch voor de GTO gaan vanwege het racekarakter.
Het toffe bij het design van Ferrari is dat je er niet snel op uitgekeken bent.
Dan heb ik het niet alleen over de oude klassiekers met V12 in de neus maar ook de machines met V8 middenmotor.
Met Lambo is dat een ander verhaal, ik vind de gallardo echt verouderd uitzien terwijl de F430 zijn leeftijd vrij goed kan verbergen.
Dan heb ik het niet alleen over de oude klassiekers met V12 in de neus maar ook de machines met V8 middenmotor.
Met Lambo is dat een ander verhaal, ik vind de gallardo echt verouderd uitzien terwijl de F430 zijn leeftijd vrij goed kan verbergen.
Idd, hoewel ik denk dat de 458 en FF er sneller verouderd gaan uitzien. Sneller gaan vervelen dan een 430 of 360.
Wat verkiezen jullie qua looks:
- F40
- F50
- Enzo
Voor mij de F40 en de Enzo. De F50 lijkt mij een dipje in de styling van ferrari.
Persoonlijke smaak, ik vind bvb een Gallardo veel knapper dan een LP560-4, ik denk dat laatstgenoemde er sneller gedateerd uit gaat zien.
Niet iets specifiek.
Ik vind het totaal pakket niet geweldig.
Niet dat ze lelijk zijn.
Ze doen me gewoon niets, ik kan ze niet "mooi" noemen.
Maar dat heb ik bij 90% van alle auto's wanneer ik naar het uiterlijk alleen kijk.
Comment