Oorspronkelijk geplaatst door Ambi
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
Duidt dat flanktekentje met de bloem in op iets?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk BerichtenJammer dat ze ze zo niet meer maken...
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenSWB was niet gebouwd om te racen?
Maar de GTO was toch de ultieme 250.
Die 3 letters alleen al.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenHier kunnen ze in Maranello beter nog eens naar kijken en daar hun nieuwe modellen op baseren
Imho zijn in de laatste 20-30 jaar de lelijkste Ferrari's gebouwd, op een enkeling na.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenJawel, jawel zeker en vast
Maar de GTO was toch de ultieme 250.
Die 3 letters alleen al.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenLiever niet.
Imho zijn in de laatste 20-30 jaar de lelijkste Ferrari's gebouwd, op een enkeling na.
Laatste 5 jaar is het wel redelijk bergaf gegaan, maar wie weet denk ik daar binnen 10 jaar ook weer anders over.
Ik heb het sowieso meer voor pre-2000 auto's in het algemeen.
Comment
-
Dat is de knapste Fewwawi ooit gemaakt.Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenNaar zuivere schoonheid toe misschien wel, maar er zitten toch nog een paar magnifieke creaties tussen hoor.
Laatste 5 jaar is het wel redelijk bergaf gegaan, maar wie weet denk ik daar binnen 10 jaar ook weer anders over.
Ik heb het sowieso meer voor pre-2000 auto's in het algemeen.
GTO
412
456(M) GT
enz...
Comment
-
Voor mij is de 355 een van de mooiste Ferrari's ooit, samen met de 288 GTO, 360 CS en de 575.
De 612 is niet echt mooi maar heeft wel iets waardoor ik hem wilBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenZeker dat er nog erg mooie wagens tussen zitten.
GTO
412
456(M) GT
enz...
412 heb ik ook altijd iets voor gehad, maar echt een knappe auto kan je dat niet noemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenJe vergeet op zijn minst al de 550 en de Scaglietti.
412 heb ik ook altijd iets voor gehad, maar echt een knappe auto kan je dat niet noemen
Ik vind zo'n 412 dus echt een mooie wagen hé.
Comment
-
Het toffe bij het design van Ferrari is dat je er niet snel op uitgekeken bent.
Dan heb ik het niet alleen over de oude klassiekers met V12 in de neus maar ook de machines met V8 middenmotor.
Met Lambo is dat een ander verhaal, ik vind de gallardo echt verouderd uitzien terwijl de F430 zijn leeftijd vrij goed kan verbergen.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenHet toffe bij het design van Ferrari is dat je er niet snel op uitgekeken bent.
Dan heb ik het niet alleen over de oude klassiekers met V12 in de neus maar ook de machines met V8 middenmotor.
Met Lambo is dat een ander verhaal, ik vind de gallardo echt verouderd uitzien terwijl de F430 zijn leeftijd vrij goed kan verbergen.
Wat verkiezen jullie qua looks:
- F40
- F50
- Enzo
Voor mij de F40 en de Enzo. De F50 lijkt mij een dipje in de styling van ferrari.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk kan niet zeggen dat ik van die 2 fan ben.
Ik vind zo'n 412 dus echt een mooie wagen hé.
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenHet toffe bij het design van Ferrari is dat je er niet snel op uitgekeken bent.
Met Lambo is dat een ander verhaal, ik vind de gallardo echt verouderd uitzien terwijl de F430 zijn leeftijd vrij goed kan verbergen.
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIdd, hoewel ik denk dat de 458 en FF er sneller verouderd gaan uitzien. Sneller gaan vervelen dan een 430 of 360.
Wat verkiezen jullie qua looks:
- F40
- F50
- Enzo
Voor mij de F40 en de Enzo. De F50 lijkt mij een dipje in de styling van ferrari.
Ik zou ze liefst gewoon alle vier hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenWat steekt je tegen bij die modellen?
Ik vind het totaal pakket niet geweldig.
Niet dat ze lelijk zijn.
Ze doen me gewoon niets, ik kan ze niet "mooi" noemen.
Maar dat heb ik bij 90% van alle auto's wanneer ik naar het uiterlijk alleen kijk.
Comment
Comment