Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Ja idd. Anders zou het staan voor CO met O tot de 2e macht en dat slaat op niks.
Naar ik mij herinner bestaat een molecule uit meerdere atomen, en staat het cijfer onderaan voor het aantal atomen van die soort. Met 2 = di is het dus C (koolstof) 2 = di O (oxide)
Nu weet ik terug waarom ik school zo saai vond....
Wel, da's nu echt de knapste Ferrari ooit gemaakt vind ik. Geen 250 GTO, geen 250 GT LWB California die erboven gaan, deze heeft de mooiste kont een Ferrari ooit heeft gesierd.
Prachtig!
Wel, da's nu echt de knapste Ferrari ooit gemaakt vind ik. Geen 250 GTO, geen 250 GT LWB California die erboven gaan, deze heeft de mooiste kont een Ferrari ooit heeft gesierd.
Prachtig!
Maar toch. Ferrari = Italië en Italië = zon dus Ferrari = cabriolet
Geef mij dan maar een 250 GT California of 250 GT Pininfarina of 275 GTS of 330 GTS.
Carrozzeria Autosport in Bastiglia, ze hadden toen net een gouden Miura SV beter dan nieuw gemaakt en er stonden er nog enkele te wachten op restauratie,ook enkele Countachs LP400. Daar maken ze ook het koetswerk van de B. Engineering Edonis.
Comment