Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
    Gisteren een eindje samen gereden met http://www.autogespot.com/nl/viewima...26042011182157 op de autostrade

'ie valt nog best te pruimen 's nachts als je 3/4 van de koetswerklijnen niet ziet
    Heeft hij z'n 599 nog?

Comment

• Die 599 is echt knap in dat zilvergrijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
        430>458 qua looks, imo .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
          430>458 qua looks, imo .
          Die komt eraan

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door j3nkins Bekijk Berichten
              430>458 qua looks, imo .

²²²²

355>430>360>>>>>>458
              BMW X5 45e

Comment

• Recent verkocht naar UK

Recent verkocht voor $ 660.000

Do want!

Comment

• 599 GTO

Last edited by ; 14/05/2011, 12:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk Berichten
                    Heeft hij z'n 599 nog?
                    Ik twijfel, ik zie hem enkel met de 458 en SLS rijden de laatste tijd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                      599 GTO

Blijft de knapste en meest geschifte hedendaagse Ferrari, in mijn ogen.

Comment

Schitterend wagenpark .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten
                          Ik twijfel, ik zie hem enkel met de 458 en SLS rijden de laatste tijd...
                          Moest ik een 599 hebben, zou ik die toch niet weg doen om een 458 aan te schaffen. Kwam hem vorige zomer genoeg tegen met z'n 599.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                            [

Recent verkocht voor $ 660.000

Do want!
                            mja, alleen is die toen nogal hoog verkocht, vooral sinds die wel een volledige restauratie nodig heeft, staat al iets van 30 jaar stil
                            en was toen al wat "werk" aan begonnen

Comment

• Lelijk model, super vette kleur combo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                                mja, alleen is die toen nogal hoog verkocht, vooral sinds die wel een volledige restauratie nodig heeft, staat al iets van 30 jaar stil
                                en was toen al wat "werk" aan begonnen
                                Hoe was de MM?

Comment

Nee, en ik ga de plaats niet bekend maken, wat wel begrijpelijk is denk ik...
                                  Deze wagens zijn van een vriend van mij.
                                  Raar maar waar, eigenaar is een buschaufeur bij de lijn
                                  2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                    Hoe was de MM?
                                    SCHITTEREND, heb dit jaar voor de verandering niets van regen gehad, alhoewel het vrijdag achter mij heeft geregend, de latere deelnemers zijn toen nat geworden en gisteren heeft het in Brescia geregend toen de Ferrari Tributo aan het binnen komen was, de MM wagens hebben toen geen natigheid meer gehad
                                    was wel goed moe na 3 dagen stevig doorgaan met weinig slaap

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
                                        Raar maar waar, eigenaar is een buschaufeur bij de lijn
                                        Klopt

Comment

• Deze zomer gaan we jaar Italië en ik zit met het idee om de Ferrari factory tour te doen. Is er iemand die dit al gedaan heeft en is dit de moeite? Hoeveel kost dit ongeveer?

Comment

Working...
                                          X