Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenLeuk filmpje!
Die vallen niet echt te vergelijken hè.
Terwijl DK Engineering meer is dan louter een handelaar en zich voor 75% op een bepaald merk concentreert, ligt dat voor Kidston anders.
En als we toch daarover bezig zijn: Talacrest en Mario Bernardi
Edit: vooral hetgeen die laatste in het verleden verkocht heeft...
Comment
-
Waarover Nick Mason daar spreekt, dat IGA Automobile Fund, is een interessant iets. Ik heb me altijd al afgevraagd of zoiets bestond, en ziedaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichtenhttp://www.bloomberg.com/video/68823686/
Waarover Nick Mason daar spreekt, dat IGA Automobile Fund, is een interessant iets. Ik heb me altijd al afgevraagd of zoiets bestond, en ziedaar
Alles waar je je emotioneel aan kan hechten lijkt me niet echt goed als investering.
Koop je aandelen, dan staan die op je naam en een tijd later verkoop je ze weer zonder probleem.
Als je een auto koopt, rij je er mee en geraak je er meer en meer aan gehecht.
Verkoop dat nog maar eens.
Bovendien, zo'n fonds kan de prijszetting wel eens serieus beïnvloeden.
En wat heb je er aan te zeggen dat je 500.000 pond in het fonds hebt gestoken maar geen enkele wagen is van jou.
Het lijkt me gewoon nog het beste voor investeerders die helemaal niet in auto's geïnteresseerd zijn.
15 % return is iig zeer de moeite.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk wist dat het bestond maar ik weet niet of ik het wel een goed idee vind.
Alles waar je je emotioneel aan kan hechten lijkt me niet echt goed als investering.
Koop je aandelen, dan staan die op je naam en een tijd later verkoop je ze weer zonder probleem.
Als je een auto koopt, rij je er mee en geraak je er meer en meer aan gehecht.
Verkoop dat nog maar eens.
Bovendien, zo'n fonds kan de prijszetting wel eens serieus beïnvloeden.
En wat heb je er aan te zeggen dat je 500.000 pond in het fonds hebt gestoken maar geen enkele wagen is van jou.
Het lijkt me gewoon nog het beste voor investeerders die helemaal niet in auto's geïnteresseerd zijn.
15 % return is iig zeer de moeite.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenBovendien, zo'n fonds kan de prijszetting wel eens serieus beïnvloeden.
250 GT SWB's zullen nooit ofte nimmer nog haalbaar zijn
Comment
-
Mee gereden door Leon 'Elde' Dernier, Ecurie Francorchamps.
The 250 GT SWB was the mainstay of GT racing during the early sixties, and Serenissima was a prolific user.
This is the Ecurie Francorchamps car at Le Mans in 1960, as raced by Belgian 'Elde' (Léon Dernier) and Frenchman Pierre Noblet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten² En volgens sommige kenners was de crash van de klassiekermarkt in 1990 vooral te wijten aan het feit dat de prijzen toen omhoog gedreven werden door beleggers, en niet door liefhebbers...
prijzen waren gewoon gek toen, vooral alst een paard er had ophangen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenNiets zo leuk als een beetje raggen terwijl de koning een massaal burgerprotest onderdrukt.
Even terug on-topic: prachtig exemplaar.
Mr Drift
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenNiets zo leuk als een beetje raggen terwijl de koning een massaal burgerprotest onderdrukt.
Ook het eerste wat ik denk bij elke Bahrain plaat tegenwoordig
Comment
Comment