Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten

Wat een présence. Het mooiste aan deze auto vind ik het interieur.
    Nog altijd niet irl gezien. Mooie foto trouwens, alle roodtinten vind ik moeilijk om een waarheidsgetrouwe foto van te trekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
      Nog altijd niet irl gezien. Mooie foto trouwens, alle roodtinten vind ik moeilijk om een waarheidsgetrouwe foto van te trekken.
      Rode auto's zijn inderdaad relatief lastig om te fotograferen. Ik had graag gehad dat deze FF in de zon stond, zo zouden er toch al wat minder reflecties geweest zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
        Nog wat FF pics... Ik ben fan!

Die FF daarnet gespot in Latem. OMG wat een sound!! En echt knap IRL. Heeeele dikke auto, dit doet mij alvast 1.000 keer meer dan any Lambo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

Echt geweldig!

Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• W
              T
              F

caps

Comment

• + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Op Spa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                  dat was het echt ja!!!!
                  22 op een rij, eigelijk een beetje saai, allemaal dezelfde die dan nog stil staan
                  vond de Mercedes klasses dan toch indrukwekkender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                    + YouTube Video
                    vond dit voor een aparte GTO race dik tegen vallen, na minder dan een ronde zaten ze al stevig verspreid
                    dat in vergelijk met 2004 toen er daar 21 op de baan zaten!!

Comment

• California voor 65K ... iemand interesse? :p
                      Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Zo een FF... ja wauw

Comment

• Wat een knap exemplaar!
                          Heb ik altijd al een schitterend model gevonden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk Berichten
                            + YouTube Video

Op Spa
                            Goede elektronica..
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Precies, ik denk dat het verstandig is dat ie niet alles had uitgezet!

Belgische CS tijdens Gumball 3000, speciaal kleurtje trouwens!
                              + YouTube Video

Gister met de Ferrari FF gereden; wat een beest! Ziet er stukken beter uit in het echt, achterin zit je prima, en alsnog mega snel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk Berichten
                                Precies, ik denk dat het verstandig is dat ie niet alles had uitgezet!
                                Als je op een lege parking wat zit te proberen is het maar dom om alles aan te laten staan, imo
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik begrijp de eigenaar wel, je bent toch voorzichtig met zo'n bak. En zoveel ruimte had ie ook weer niet, met die bakken die in het midden staan

Comment

• Comment

• Beide zijn inderdaad prachtig!

Comment

• Comment

Working...
                                        X