De sounds van de TR en de TVR mogen er anders ook wel zijn.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk BerichtenBelgische invoerder voor ferrari bestaat niet meer, alles wordt geregeld door Ferrari West Europe.
Belgische dealers zijn in directe contact met de fabriek voor de bestellingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe sounds van de TR en de TVR mogen er anders ook wel zijn.
Comment
-
Ferrari 360 + zwarte snelle porsche 997
Deze ferrari klink ook wel lekker net effe op youtube gevonden!
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Eerst ferrari ofzo maar later komt ook een porsche 997 zwart echt bizarrrr ding btw motor van die ferrari klinkt ook wel lekker!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaannNochtans heeft a fond gelijk. Idem voor Maserati trouwens, zit geen invoerder meer tussen.
Monza was toen piepklein en fkm blijft een multimerk, waarom garage Francorchamps in de problemen. Is geraakt weet ik niet, maar werden overgekocht door ginion en beschikken over een kleine ruimte in vergelijking met de vroegere garage,maarja toen was hessing nog aan de overkant met oa lamborghini.
Ferrari west europe, maw pozzi heeft de boel opgekuist. De uitnodigingen voor auto salons komen via Ferrari west europe alhoewel de dealer een bevestiging vraagt. Belgische dealers stonden bijvoorbeeld vorig jaar in Parijs op de stand. Ook worden bv. California days georganiseerd met italiaans ingeschreven wagens van de fabriek, indien er een invoerder zou zijn zou die de wagens krijgen en bij verschillende dealers laten circuleren,zoals dieteren dit doet.
Misschien kan onze vriend duidelijke data geven over hoeveel ferrari's fiat import ingevoerd heeft...
Comment
-
Die firma is traffic control, ik heb daar eens een slipcursus gedaan. Grote woorden maar daar stopt het ook. We zouden begeleiding krijgen van topchauffeurs in topwagens op een toppiste.
Het was een ventje met een micro die enkel nu riep toen we moesten stoppen met een peugeot 207 diesel op een afgesloten parking van mss 50meter lang.
Ik heb al klachten gehoord van andere mensen met die Ferrari dingen. Data waren nooit beschikbaar, niet volledig mee doortrekken tot de rode zonen ( 4.000toeren max),...BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichtenhttp://travelbird.be/1602/ferrari/?r...ri&utm_term=a3
"Scheuren in een Ferrari" voor €59? What's the catch? Iemand ervaring mee?
http://www.dreamcarrent.be/verhuur-f..._NL-10382.html
Iets duurder , maar wel 60min rijden ipv 20min.
Is 175 euro voor 60 min met een Ferrari 550 Maranello.
Met Traffic Control geen ervaring mee , dus zou niet weten of deze goed zijn.Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
www.musclecarrent.be
Comment
-
-
-
-
Wow! Meer foto's?
Weet niet zo goed waar ik het kon plaatsen, maar er komen aardig wat Ferrari's in voor, dus daarom maar:
+ YouTube Video
Comment
Comment