Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
    Als ik het goed begrijp, hebben jullie een Ferrari?
    Jullie mogen ze altijd eens voorstellen met een hoop foto's.
    ²²²²

Comment

• Hier zit er minstens nog ene. Dus met 3, buiten rami heeft er niemand ooit een kar van dergelijk kaliber voorgesteld. Dat is ergens wel te begrijpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
        Als ik het goed begrijp, hebben jullie een Ferrari?
        Jullie mogen ze altijd eens voorstellen met een hoop foto's.
        Onderstaand een foto van een CS

7.jpg

Comment

• En ineens een cs.
          Prachtige wagen en zonder strepen.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rpmtifosi Bekijk Berichten
              Onderstaand een foto van een CS

[ATTACH=CONFIG]91381[/ATTACH]
              Knap!

Comment

• Vind dat de politie hier ook meer op deze manier mag optreden (bij bepaalde situatie's).

Comment

• Vind ik ook. Hier zouden die flikken nog ontslaan worden ook nog. Oftewel een zwaar proces aan hun been door de eigenaar of door de papa van die jongen.

Comment

• Die gast van de 458 was wel niet in fout maar als die gewoon met de agent had gepraat zouden ze er wel zonder al die heisa eruit komen.
                    Maar nee, hij moest perse de kloot uithangen.

Comment

• 5fc43f7cd83c11e1829522000a1e88aa_7.jpg

Comment

• gisteren zien voorbij knallen op de ring. Dat geluid alleen al

BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                          gisteren zien voorbij knallen op de ring. Dat geluid alleen al

Mooi e in Knokke heb ik deze al eens gezien. Was wel een zot achter het stuur. Volledig de 1ste versnelling eens laten horen op de lippenslaan Ik zie hem wel liever in het grijs deze.

Comment

• Ik zou eigenlijk nooit een Ferrari in het grijs of zwart nemen. Behalve de 612 mss, die mag wel in een subtiel kleurke voor mij.
                            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                              Ik zou eigenlijk nooit een Ferrari in het grijs of zwart nemen. Behalve de 612 mss, die mag wel in een subtiel kleurke voor mij.
                              Een italia of een gewone F430 ofzo zou ik ook in een opvallend kleurtje doen, maar die Scuderia niet, die strepen vind ik niet mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
                                Knap!
                                Nice!!
                                Nog meer foto's van gemaakt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                                  Een italia of een gewone F430 ofzo zou ik ook in een opvallend kleurtje doen, maar die Scuderia niet, die strepen vind ik niet mooi.
                                  Zonder strepen! They just add weight!

Een zwarte Scuderia met grijze strepen is anders niet mis.

Ben het verder ook wel met je eens, de modernere V8 reeks mag best in een opvallende kleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rpmtifosi Bekijk Berichten
                                    Nice!!
                                    Nog meer foto's van gemaakt?
                                    Ja, het is echt één van mijn favoriete wagens.
                                    Zet ik de foto's hier of stuur ik ze door via e-mail?

Comment

Ja, het is echt één van mijn favoriete wagens.
                                      Zet ik de foto's hier of stuur ik ze door via e-mail?
                                      You've got mail!

Comment

• Comment

Die velgen daarop zijn echt prachtig.

@Yannick: Mooie foto's op flickr! Doe je goed.

Comment

Working...
                                          X