Ferrari Enzo te zien aan de Ferrari garage te Wijnegem! Dat 'oudje' van 10 jaar blijft toch indrukwekkend zenne!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Car enthusiast Bekijk BerichtenFerrari Enzo te zien aan de Ferrari garage te Wijnegem! Dat 'oudje' van 10 jaar blijft toch indrukwekkend zenne!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenSerieus? dan is het die ik gezien heb gisteren. was nu niet zover van die dealer verwijderd.
hij heeft nu alleen nog maar "saaie" ferrari's binnenstaan. Enkel grijze dus
In Sint-Martens-Latem staat er constant eentje in de showroom.
Comment
-
Inderdaad, die garage. Daar passeer ik haast nooit, dus was wel een leuke verrassing. Begin juli nog in Sint-Martens-Latem gepasseerd en toen stond hij er niet. Ze wisselen dan ook geregeld hun auto's heb ik de indruk. (mensen die nu en dan hun auto toch nog eens komen halen om er mee te rijden)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intred Bekijk BerichtenJammer dat de eigenaars meestal zo asociaal zijn, getuige het laatste voorval in onderstaande link.
http://www.youtube.com/watch?v=3lKwk...e_gdata_player
Die gast in dat filmke is sowieso in fout! Instappen, starten en proberen weg te rijden, echt triestig!
Maar aan de andere kant reageert die agent toch wel buiten proportie vind ik! Er is volgens mij ook helemaal niet over de agent zijn voet gereden! (heb het filmpje nu al meerdere malen gezien, stond hier 2 pagina's terug reeds, en op eender welk ander autoforum verschijnt het ook)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
Maar dit is ook een prachtkar natuurlijk
Comment
-
Comment
-
Ze zijn toch net iets te enthousiast al die gasten. Ach dan zie je zo een auto. En wat is een foto dan? Een gewoon prentje met die auto op. Als je er zo 1 ziet rijden die als een zot door een stad rijdt, hou ik toch liever wat afstand hoor
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
Comment
-
Och ja, een knalgroene Ferrari valt blijkbaar nog niet genoeg op, gevaarlijk doen en lawaai maken was nodig
Comment
Comment