Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hierbij de foto's! Hier duwen ze de wagen uit de showroom (langs iedere kant een cm of 30 overschot ). Ik heb er niet zoveel genomen tijdens het rijden dus enkel wanneer we stilstonden . Van de Testarossa heb ik helaas geen foto's meer maar ik zal eens vragen aan mijn vriendin of zij er geen staan heeft op haar gsm.
[ATTACH=CONFIG]92935[/ATTACH]
Aan het wachten op het inschrijvingsbewijs
[ATTACH=CONFIG]92936[/ATTACH]
Dorst
[ATTACH=CONFIG]92937[/ATTACH]
bedankt om te delen
en inderdaad mooi
PS : wie had er meest, vlug dorst? jij of de 360 ?
PS : wie had er meest, vlug dorst? jij of de 360 ?
Zowel ik als de Ferrari 4 keer getankt (95L) op 1400 km. Met een volle tank 375 km ongeveer .
Striping is idd een leuk accent. Het enigste wat nog ontbreekt is de challenge grill achteraan.
Gem. dik 27l/100km??? Dan moet ge goed gereden hebben.
Ik moet er wel bijzeggen dat de laatste tankbeurt in Antwerpen was dus tank was ongeveer half vol bij aankomst dus eigenlijk 3,5 tank opgereden .
Verbruik lag wss hoger doordat we in Polen niet anders dan files gestaan hebben. Door Duitsland 140-150 en af en toe eens doortrekken dus al bij al valt het verbruik redelijk mee.
Daarnet nog eens gepasseerd bij mijn vriendin. Na wat gecheckt te hebben tot de volgende vaststellingen gekomen:
- Tubi uitlaat (only for race staat er in gegraveerd)
- Regelbare after market ophanging met elektronisch demping (merk nog onbekend)
Wagen is wel goed gebruikt geweest en heeft hier en daar toch wat aandacht nodig. Wss wordt de wagen opnieuw gelakt inclusief plaatsing van een nieuwe voorruit want die heeft al wat steentjes gezien. Ondertussen ook wat prijzen gehoord wat onderdelen zowat kosten bij Ferrari . 2 nieuwe achterbanden zijn ook besteld, naar het schijnt worden er maar bestelling geleverd per 12 stuks? Levertermijn 6-8 weken .
Daarnet nog eens gepasseerd bij mijn vriendin. Na wat gecheckt te hebben tot de volgende vaststellingen gekomen:
Wagen is wel goed gebruikt geweest en heeft hier en daar toch wat aandacht nodig. Wss wordt de wagen opnieuw gelakt inclusief plaatsing van een nieuwe voorruit want die heeft al wat steentjes gezien. Ondertussen ook wat prijzen gehoord wat onderdelen zowat kosten bij Ferrari . 2 nieuwe achterbanden zijn ook besteld, naar het schijnt worden er maar bestelling geleverd per 12 stuks? Levertermijn 6-8 weken .
een ferrari aankopen is 1 ding maar hem daarna kunnen onderhouden is een ander paar mouwen
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
die uitlaat is dus niet evident voor keuring, tenzij je toevallig een geodgezinde F-lover tegenkomt in de "put"
Dit weekend de rode 458 italia van hier id buurt onder de tunnel vd autosnelweg zien scheuren. Stopte voor de tunnel & trok daarna alles open. Voor diegene die naar de meet regio aalst zijn gekomen zullen de tunnel wel weten
Dit weekend de rode 458 italia van hier id buurt onder de tunnel vd autosnelweg zien scheuren. Stopte voor de tunnel & trok daarna alles open. Voor diegene die naar de meet regio aalst zijn gekomen zullen de tunnel wel weten
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
Euh tunnel? Ik wist trouwens niks van een italia in de buurt. Heeft diene uit de buurt zijne scud vervangen misschien?
een pak trager dan een 458, maar ik verkies deze toch boven de 458
Een Scuderia is zeker niet "een pak trager" dan een 458.
Een 458 is wel veel makkelijker snel te rijden, maar zet een goede piloot in een Scuderia en er zal niet veel verschil opzitten.
Een Scuderia op zich is dan ook weer makkelijker snel te rijden dan een CS.
Onderstaand een link naar rondetijden van Ferrari's op het testcircuit Fiorano. De Scuderia staat er echter niet tussen, wel de 16M versie. Scuderia zal mss iets sneller zijn dan 16M.
Comment