Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Volgens mij had Iceman gisteren een hitsig dagje als je naar al zijn posts kijkt in de Lovers topics maar dat is niet erg ik zal dan wel de rechtse nemen als Yannick de linkse neemt
Volgens mij had Iceman gisteren een hitsig dagje als je naar al zijn posts kijkt in de Lovers topics maar dat is niet erg ik zal dan wel de rechtse nemen als Yannick de linkse neemt
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
Niets te rechts en niets te links, ik pak ze langs achter
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
weinig te doen geweest gisteren in Amsterdam volgens mij, maar wij hebben er toch iets aan gehad
hij geeft een goede smaak, behalve voor wagens, ik vind niets terug bij Porsche-lovers :-(
Daarnet men eerste F12 int echt gespot (en gehoord) opt zuid in antwerpen. Een donkerkleurige met persoplaat 9 - D - .... , cijfers weet ik niet meer. Hij trok ne keer goed door, man man wat een sound
Daarnet men eerste F12 int echt gespot (en gehoord) opt zuid in antwerpen. Een donkerkleurige met persoplaat 9 - D - .... , cijfers weet ik niet meer. Hij trok ne keer goed door, man man wat een sound
Straf, wist niet dat er al een F12 op Belgische platen stond...
Straf, wist niet dat er al een F12 op Belgische platen stond...
Idd nog niet te zien op AG maar zal er binnenkort wel opstaan waarschijnlijk. Men vriendin heeft het in ieder geval geweten, ik kneep half van t verschieten nogal hard in haar arm, en zij dan 'Aaauw! Toch ni voor dieje stommen auto zeker?!' Ach ja, I'm obsessed
Comment