Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb nog een stuk of 26 Ferrari's op schaal 1:18 staan.
    Iemand die er één wil kopen?
    Grts
    Jiri

Comment

• De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

• Comment

• Comment

• heerlijke curven!

Comment

• tetten!
              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• De linkse graag!

Comment

• Volgens mij had Iceman gisteren een hitsig dagje als je naar al zijn posts kijkt in de Lovers topics maar dat is niet erg ik zal dan wel de rechtse nemen als Yannick de linkse neemt

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• Dan pakkik den auto wel
                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      Dan pakkik den auto wel
                      Komde mij dan is hale voor een rondje op de northsliefe?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                        Volgens mij had Iceman gisteren een hitsig dagje als je naar al zijn posts kijkt in de Lovers topics maar dat is niet erg ik zal dan wel de rechtse nemen als Yannick de linkse neemt

Niets te rechts en niets te links, ik pak ze langs achter
                        Last edited by fblade; 22/11/2012, 22:24.
                        Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                          Volgens mij had Iceman gisteren een hitsig dagje als je naar al zijn posts kijkt in de Lovers topics maar dat is niet erg ik zal dan wel de rechtse nemen als Yannick de linkse neemt

weinig te doen geweest gisteren in Amsterdam volgens mij, maar wij hebben er toch iets aan gehad
                          hij geeft een goede smaak, behalve voor wagens, ik vind niets terug bij Porsche-lovers :-(
                          Last edited by Stef69; 22/11/2012, 22:32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                            Niets te rechts en niets te links, ik pak ze langs achter
                            haha

Comment

• Last edited by ; 23/11/2012, 23:19.

Comment

• Daarnet men eerste F12 int echt gespot (en gehoord) opt zuid in antwerpen. Een donkerkleurige met persoplaat 9 - D - .... , cijfers weet ik niet meer. Hij trok ne keer goed door, man man wat een sound

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AlexV Bekijk Berichten
                                  Daarnet men eerste F12 int echt gespot (en gehoord) opt zuid in antwerpen. Een donkerkleurige met persoplaat 9 - D - .... , cijfers weet ik niet meer. Hij trok ne keer goed door, man man wat een sound
                                  Straf, wist niet dat er al een F12 op Belgische platen stond...

Comment

• Dikste supercar van het moment!! Zeker in het donkerrood...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeNiuS Bekijk Berichten
                                      Straf, wist niet dat er al een F12 op Belgische platen stond...
                                      Idd nog niet te zien op AG maar zal er binnenkort wel opstaan waarschijnlijk. Men vriendin heeft het in ieder geval geweten, ik kneep half van t verschieten nogal hard in haar arm, en zij dan 'Aaauw! Toch ni voor dieje stommen auto zeker?!' Ach ja, I'm obsessed

Comment

• vanmorgen half slapend blaadjes aan het opruimen in de voortuin. Komt daar een zwarte F430 cabrio voorbij op monaco platen; meteen wakker

Comment

• Comment

Working...
                                          X