Knap hoor met zwarte velgen:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenKnap hoor met zwarte velgen:
kmoe zeggen, doet mij denken aan die lambo gallardo in blauw waar de buitenste rand van de velgen ook in tzelfde kleur was zoals hier in t rood. het heeft iets !
rood en zwart is altijd een mooie combinatie vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtendamn ni slecht.
kmoe zeggen, doet mij denken aan die lambo gallardo in blauw waar de buitenste rand van de velgen ook in tzelfde kleur was zoals hier in t rood. het heeft iets !
rood en zwart is altijd een mooie combinatie vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk BerichtenAbsoluut, maar zonder streepje voor mij, ben echt geen fan van die streepjes-hype in de velgen...
Comment
-
Wat is de officiële benaming van deze?
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
ja een geweldige mooie combo
& de MM was weer super
& Legenda e Passione ging wat stroef, bijna al de toploten niet verkocht & veel aan lage estimate's
als je zag naar die TDF, die stond vorige augustus op de Monterey sale & was toen reserve not met met een US$4mil bod & nu is die gegaan met iets van US$2,7mil
what where they thinking last year!! das echt een pijnlijke hit dat je dan genomen hebt
Comment
-
[QUOTE=DavkeG;3417602] Als je dit ziet vraag je je toch af waarom er zoveel rode Ferrari's zijn... Schitterende kleurencombinatie!
Ik vind rood eigenlijk de minst mooie kleur op een Ferrari. Mag ik dat wel zeggen bij een discussie van Ferrari-lovers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Ik vind rood eigenlijk de minst mooie kleur op een Ferrari. Mag ik dat wel zeggen bij een discussie van Ferrari-lovers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
ze is afgelopen zondag verkocht voor €8,2mil + commision + taxes
Comment
Comment