Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vermits het toch maar over 10 al verkochte exemplaren in de States gaat hier maar posten,

Ferrari levert inmiddels 60 jaar auto's in de Verenigde Staten. Het sportwagenmerk wil deze mijlpaal niet ongemerkt voorbij laten gaan en dus is hier de F60 America.

De F60 America heeft de F12 Berlinetta als basis. Voorin vinden we dus een V12. Ferrari meldt niets over vermogensaanpassingen, dus waarschijnlijk mobiliseert het blok net als in z'n minder edele broertje 740 pk.
    De auto heeft een stoffen kap die bij snelheden tot 120 km/h kan worden bediend. De rolbeugels zijn met leder bekleed. Daarachter bevinden zich bogen die van koolstofvezel gemaakt zijn. De racestrepen zijn niet toevallig gekozen: de auto's van het North American Racing Team hebben dezelfde designelementen.
    De cockpit is asymetrisch. Ferrari gebruikt rood leder voor het interieur. We zien ook veel koolstofvezel. Vlaggen in de stoelbekleding dragen bij aan het Amerikaanse feestje.
    Ferrari gaat slechts tien exemplaren van deze F60 America bouwen. Interesse? Dan heb je pech, zelfs als je in de Verenigde Staten woont. Alle tien exemplaren zijn namelijk al aan door het Italiaanse merk geselecteerde verzamelaars verkocht.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Goe bezig ginder
      BMW X5 45e

Comment

• 'K weet niet, er wringt precies iets. Vanvoor die zwarte koplampen misschien, en vanachter misschien te grote lichten... 'T zal wel aan mij liggen

Comment

• Sent from somewhere, using Tapatalk
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Sent from somewhere, using Tapatalk
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• F12, ultieme ferrari
              BMW X5 45e

Comment

• Groupbuy??? Krijgen we mss extra korting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten

Heel leuke foto's.
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Comment

• Restantje van Zoute GP bij Garage Monza momenteel

Comment

• Miljaar, mijn ultieme droom! The big 5!

Comment

• Die GTO

Kzou toch nog eens een keertje graag met zo'n Enzo rijden. Zegt mij meer dan een Laferrari
                          BMW X5 45e

Comment

• Daytone GT4, dit is nummer 1 van de 5 gebouwde auto's

BMW X5 45e

Comment

• 288 GTO Evo

1 van de 5 gebouwde exemplaren met een vermogen van + 650pk
                              BMW X5 45e

Comment

• Nog nooit van gehoord,

vind het wel een gedrocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                                  Nog nooit van gehoord,

vind het wel een gedrocht
                                  +1

Comment

• Die 288 GTO bij Monza. Ik ben waarschijnlijk één van de enigen die hem boven de F40 zou kiezen.

Comment

• Idem hier.

Soit, moest ik dat soort geld aan een auto kunnen geven kocht ik me wss beide

En een Enzo, en een 360 CS, en een 275, en een 575 en een 612 en een F12 en een 430 16M en een 355
                                      BMW X5 45e

Comment

• Testarossa mag voor mij ook nog in dat lijstje kefkie O ja, ik verkies ook de GTO boven de F40. Nipt, maar de GTO wint het

Comment

• Geen probleem jongens, vechten jullie maar om de GTO, ik offer me wel op om de F40 te nemen!

Comment

Working...
                                          X