Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• -
    Erg he...
    -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
      Mijn vader heeft nu zijn oog laten vallen op deze 612 http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=152502585
      Hij is inderdaad erg laag geprijsd als je ziet wat hij nieuw gekost heeft. Wat zijn de minpunten van de 612 buiten het "vind ik" niet geslaagde uiterlijk. Spijtig genoeg vindt hij de f430 te opzichtig om mee rond te rijden
      Altijd al fan geweest van de 612 Scaglietti, 612>>>>>>>F430 imho.

Voor die prijs vind je wel een Granturismo die recenter is en een lagere kmstand heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
        Altijd al fan geweest van de 612 Scaglietti, 612>>>>>>>F430 imho.

Voor die prijs vind je wel een Granturismo die recenter is en een lagere kmstand heeft.
        we zijn er nog eens over bezig geweest en wss wordt het de 612 toch niet. Al is een testrit niet uitgesloten . Granturismo S blijft voor hem nog altijd 1e keus aangezien dat beter bij hem zou passen dan een rasechte sportwagen als de F430. Als we eens testrijden zal ik nog wel updates geven

Comment

• FIA GT Ferrari

Afgelopen weekend weer veel 430's in de FIA GT op Zolder

Comment

Vorig jaar in Zolder tijdens de FIA GT race :

Comment

• Ferrari werkt aan themapark in Abu Dhabi

Vlak naast het circuit waar de F1-piloten dit weekend de Grote Prijs van Abu Dhabi rijden, bouwt Ferrari een groots themapark. Onder het rode dak met het grootste Ferrari-logo ter wereld komt een twintigtal attracties, onder meer de snelste achtbaan ter wereld.
              Ferrari World Abu Dhabi ligt op Yas Island, op tien minuten rijden van de de luchthaven van Abu Dhabi - de hoofdstad van de Verenigde Arabische Emiraten. Gemotoriseerde sporten zijn daar erg populair en de locatie ligt op het kruispunt tussen Europa, Azië en Afrika maar dat is niet de enige reden waarom het themapark in Abu Dhabi wordt opgetrokken. Het is niet Ferrari zelf, maar de projectontwikkelaar en Ferrari-sponsor Aldar dat eigenaar wordt van Ferrari World Abu Dhabi. 600 miljoen euro kost het.
              Het themapark gaat open in 2010 maar is helemaal nog niet af. Het opvallende rode dak dat een oppervlakte van 200.000 m² overspant, is al klaar. De attracties - een twintigtal in totaal - moeten echter nog gebouwd worden. Op het programma staan een achtbaan waarop je snelheden boven 200 km/u kunt beleven en een G-force experience die passagiers meer dan 62 meter hoog door het dak en terug naar beneden brengt. Ook racesimulators, een ritje door het hart van een Ferrari 599-motor en een raceschool voor jongeren zijn voorzien. In de loop van 2010 ontvangt Ferrari World Abu Dhabi zijn eerste bezoekers.
              bron :autoscoops.eu

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Welk model is dit precies?

Comment

Welk model is dit precies?
                      288 GTO toch?

Comment

• Jep.

5

Comment

• Ik wil dat.
                          Veel liever als een F40/50 of Enzo.

Comment

• Ik wil dit.

Comment

• Tour de france?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                Ik wil dat.
                                Veel liever als een F40/50 of Enzo.
                                Second that.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                  Tour de france?
                                  ja

ik zou wel liever een California hebben.

Comment

• Comment

• Gele ferrari's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank34 Bekijk Berichten
                                        Houten ? en zijn er nog foto's ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                                          Houten ? en zijn er nog foto's ?
                                          ja

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

Working...
                                          X