Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
    als ik geen camera zou gekocht hebben, dan zou je die foto's niet vinden, dus je moet wel een camera kopen Geezer

Comment

• Te lang geleden dat deze nog eens gepasseerd is. Nog steeds 1 van mijn favo-filmpjes all-time.

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Wow.

Comment

• Bicolor wit/zwart is wel vet, alleen die gepolierde velgen kunnen me niet echt overtuigen in combinatie daarmee..
          1991 Mazda MX-5 NA
          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

.. als je de nummerplaat goed bekijkt en even googled, zie je dat kantoor in Hasselt en in Weert (over de grens bij Maaseik) ligt .. dus goed mogelijk dat hij vaker hier gezien wordt.

Velgen inderdaad in hetzelfde grijs met. als dak is volgens mij VETTER. Voor de rest staat het me wel aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
              Velgen inderdaad in hetzelfde grijs met. als dak is volgens mij VETTER. Voor de rest staat het me wel aan
              Dat heeft bovenstaande toch ook?

Hier zie je het een beetje

1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Heel knap met die contrasterende kleuren, is dat een special edition? Nog nooit eerder gezien op een 599.

Comment

• Is gewoon zo te bestellen dacht ik.

Comment

• Is een HGTE, een soort sportpak voor de 599, maar dat heeft niets met de kleurencombinatie te maken. Die kan je zo bestellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                      Dat heeft bovenstaande toch ook?

Hier zie je het een beetje
                      .. dat krijg je als je maar met een half oog bent aan het kijken. Had deze verwisseld met die wat gij erop zette (met de gepolijste velgen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                        Heel knap met die contrasterende kleuren, is dat een special edition? Nog nooit eerder gezien op een 599.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                        Is gewoon zo te bestellen dacht ik.
                        Was de originele vraag rond die auto

Is een dure optie zei Dennis.

Comment

• Ward, ik begrijp er niets van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                            Ward, ik begrijp er niets van.
                            Ik postte hier een tijd geleden dat ik een ferrari gezien had. Een witte met een grijs dak, en ik vroeg mij toen af: is dit een special edition, want het ziet er toch wel speciaal uit.
                            Ff later kwam forumlid denniske af met foto's van hetzelfde exemplaar dat ik gezien had + de info dat je een contrasterend dak kan krijgen als optie, maar dat dat wel best een dure optie is.
                            Ik hoop je hiermee geholpen te hebben

Mgv

Ward

Comment

• Het HGTE pak, dat ie ook heeft, is nog een duurdere optie(dacht ik)

Comment

Het HGTE pak, dat ie ook heeft, is nog een duurdere optie(dacht ik)
                                Hoeveel kosten beide?

Comment

• Ferrari

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                    Hoeveel kosten beide?
                                    HGTE Pack for 599 GTB Fiorano post 2008 HTG1 $32.000
                                    HGTE Pack for 599 GTB Fiorano pre 2008 HTG2 $28.000

en de kleurtjes zullen waarschijnlijk 1 van deze 2 zijn, dit zijn de enige opties die ik vind ivm kleur in de prijslijst.

Out of Range Paint Color PNT0 $3.227
                                    Paint Color “Color Anni ’50 e ‘60” PNTC $10.557

Comment

• Lang geleden dat ik deze nog zag, maar blijft zalig dat geluid.

+ YouTube Video

Comment

• Ferrari 355 die sound en nog niet overdreven duur tweedehands
                                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                                        1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                                          en nog niet overdreven duur tweedehands
                                          beetje vakantiewerk en tegen uw 18de staat hij voor de deur

Comment

Working...
                                          X