Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Te lang geleden dat deze nog eens gepasseerd is. Nog steeds 1 van mijn favo-filmpjes all-time.
+ YouTube Video
Comment
-
Bicolor wit/zwart is wel vet, alleen die gepolierde velgen kunnen me niet echt overtuigen in combinatie daarmee..1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
Velgen inderdaad in hetzelfde grijs met. als dak is volgens mij VETTER. Voor de rest staat het me wel aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk BerichtenVelgen inderdaad in hetzelfde grijs met. als dak is volgens mij VETTER. Voor de rest staat het me wel aan
Hier zie je het een beetje
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenDat heeft bovenstaande toch ook?
Hier zie je het een beetje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenHeel knap met die contrasterende kleuren, is dat een special edition? Nog nooit eerder gezien op een 599.Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIs gewoon zo te bestellen dacht ik.
Is een dure optie zei Dennis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenWard, ik begrijp er niets van.
Ff later kwam forumlid denniske af met foto's van hetzelfde exemplaar dat ik gezien had + de info dat je een contrasterend dak kan krijgen als optie, maar dat dat wel best een dure optie is.
Ik hoop je hiermee geholpen te hebben
Mgv
Ward
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenHet HGTE pak, dat ie ook heeft, is nog een duurdere optie(dacht ik)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenHoeveel kosten beide?HGTE Pack for 599 GTB Fiorano post 2008 HTG1 $32.000HGTE Pack for 599 GTB Fiorano pre 2008 HTG2 $28.000
en de kleurtjes zullen waarschijnlijk 1 van deze 2 zijn, dit zijn de enige opties die ik vind ivm kleur in de prijslijst.
Out of Range Paint Color PNT0 $3.227Paint Color “Color Anni ’50 e ‘60” PNTC $10.557
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichtenen nog niet overdreven duur tweedehands
Comment
Comment