Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
    HGTE Pack for 599 GTB Fiorano post 2008 HTG1 $32.000
    HGTE Pack for 599 GTB Fiorano pre 2008 HTG2 $28.000

en de kleurtjes zullen waarschijnlijk 1 van deze 2 zijn, dit zijn de enige opties die ik vind ivm kleur in de prijslijst.

Out of Range Paint Color PNT0 $3.227
    Paint Color “Color Anni ’50 e ‘60” PNTC $10.557
    Wat houdt dat HTG-pack dan precies in?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
      Wat houdt dat HTG-pack dan precies in?
      Uitlaat met meer herrie
      strakkere veren
      grotere remmen
      andere velgen
      en misschien zo nog wat andere afstellingen zoals stabilisatorstangen

Comment

• HGTE staat voor Handling GT Evoluzione.

Het bevat een verlaging(dacht ik?), een stijvere ophanging, een iets snellere versnellingsbak en luidere uitlaten. Ook kreeg je andere zetels dacht ik. Dan zijn er ook nog een paar optische verschillen: een andere gril(2 horizontale lijnen ipv 3), andere velgen, en het nodige carbon in het interieur.

edit: zoals Geezer dus al zei

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
          beetje vakantiewerk en tegen uw 18de staat hij voor de deur
          Eene e30 320i zal ookal goed zijn
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
            Ik ben al content met een keverke fzo om te leren rijden de eerste jaren, ma bon on-topic!

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• De kwaliteit is super slecht Maar het geluid
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
                Ik ben al content met een keverke fzo om te leren rijden de eerste jaren, ma bon on-topic!

+ YouTube Video
                Dat blijft echt zo'n heerlijk filmpje hé
                360CS zit heel de tijd te pushen, tot die Bentley het beu is, byebye 360CS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                  Begin al maar te zoeken want de goe beginnen zeldzaam te worden bijgevolg beginnen ze er veel geld voor te vragen

Comment

• Ik blijf erbij, een 355 met Kreissieg/Tubi/Capristo heeft een van de mooiste sounds ever.
                    Mooier dan de 360CS imo, klinkt wat zwaarder en minder melodieus en hoogtoerig dan de 355.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                      Ik blijf erbij, een 355 met Kreissieg/Tubi/Capristo heeft een van de mooiste sounds ever.
                      Mooier dan de 360CS imo, klinkt wat zwaarder en minder melodieus en hoogtoerig dan de 355.
                      Nee, das echt op elke auto afgrijselijk.
                      355 klinkt irl wel mooi ja, op video lijkt hij wat hees, maar een 360 cs is toch nog andere koek. Al is dat allemaal een kwestie van voorkeur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                        Nee, das echt op elke auto afgrijselijk.
                        Met uitzondering van de LP640.
                        1991 Mazda MX-5 NA
                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Wanneer worden de eerste 458's geleverd?

Comment

• een nieuwe special coachbuild Ferrari:

zal dat ding volgende zomer wel rond Pebble tegen komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                              Wanneer worden de eerste 458's geleverd?
                              maart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                                een nieuwe special coachbuild Ferrari:

zal dat ding volgende zomer wel rond Pebble tegen komen
                                Knap, hopelijk meer foto's binnenkort, wil de achterkant ook wel es zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                  Knap, hopelijk meer foto's binnenkort, wil de achterkant ook wel es zien.
                                  ze hebben maar 3 foto's op de media site gezet
                                  we hebben al geupdate:
                                  Featuring the most incredible supercars, exotics, bespoke cars, one-off builds, & racing cars. Daily news, photo galleries, & guides. Made by & for petrolheads.

zijn nog de originele s/n 4381SA waarop deze gebaseerd is aan het toevoegen, staat er ook kortelings op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                                    Ik blijf erbij, een 355 met Kreissieg/Tubi/Capristo heeft een van de mooiste sounds ever.
                                    zo is dat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                      Heb me lang kunnen inhouden maar

MUUUUAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
                                      hahahaha zo schaamtelijk

Comment

• Wat een lijn toch

En de motor die ge ziet liggen als ge er achter rijdt

Comment

• Alleen ziet die er nu zo uit:

De man was met zijn zoon gaan rijden en verongelukte. Zoontje heeft naar verluidt 2 gebroken benen en een barst in z'n schedel...

Comment

Working...
                                          X