Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
    So wrong, de 612 is één van de mooiste ferrari's ooit gemaakt en zeker de mooiste ferrari van het afgelopen decenium.
    't Gaat allemaal over smaak.
    Ik kan'm wel appreciëren, maar of hij nu per se de knapste Ferrari is van de laatste tien jaar, dat vind ik niet.

Comment

• Dit is nu net de enige 612 die ik iets of wat knap vind, nog nooit een echt mooie gezien, lelijk ding.

Comment

So wrong, de 612 is één van de mooiste ferrari's ooit gemaakt en zeker de mooiste ferrari van het afgelopen decenium.
        Een 599 is duizend keer knapper en past nog eens zoveel meer in de Ferrari-filosofie dan de 612
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik vind die f430 toch steeds mooier worden
          en vandaag is men liefde voor de f430 nog groter geworden
          derstraks op een verlaten plein in Maastricht stond een f430 spider en net toen ik voorbij wandelde starte hij
          Dat geluid ging door merg en been vergeet ik nooit meer van men leven en toen hem mene brede smile zag trok hij nog eens extra hard op
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• In Latem staat een zwarte 458 ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
              Ik vind die f430 toch steeds mooier worden
              De F360, en met name de CS is de knapste van die serie. De F430 was imho op gebied van design al een stap achteruit, met de F458 is het helemaal de mist in gegaan.

Comment

• het is 360 zonder de 'F' dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                  het is 360 zonder de 'F' dacht ik.
                  Inderdaad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                    't Gaat allemaal over smaak.
                    Ik kan'm wel appreciëren, maar of hij nu per se de knapste Ferrari is van de laatste tien jaar, dat vind ik niet.
                    true, in mijn ogen gaat het nochtans allemaal achteruit...

Comment

smaken en kleuren... voor mij 100 keer liever zijn voorganger de 456

de 599 is een andere stijl en voor ander clienteel dan de 612 of 456
                      wimoptiek.be op

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                          Een 612 is zonder twijfel 1 van de lelijkste creaties van Ferrari uit het afgelopen decennium; maar zoals hij hier staat valt het wel mee.
                          so true!

Comment

• mijn vader is onlangs eens naar garage Vandenberghe in St martens latem geweest en ze gaven geen garantie op bv een 612. Dit kon bijgekocht worden bij ferrari voor 1500 euro /2 jaar ofzo. Is dit normaal dat men geen garantie geeft op zulke wagens vanuit een niet officiële dealer?

Comment

Normaal loop ik over van een 612, maar dit is toch
                              De combinatie wit met zwarte velgen (maar ook wit tout court) is werkelijk een vuistslag in het aangezicht. Een 612 vraagt om donkere klassevolle kleuren, niet zoiets.
                              De 456 GT uit '92 blijft in mijn ogen nog steeds de mooiste 4-zits GT tot nu toe (de sublieme Maserati even buiten beschouwing gelaten... ) deze 612 is er op stilistisch gebied maar een flauw afkooksel van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                so true!
                                ²²²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                  smaken en kleuren... voor mij 100 keer liever zijn voorganger de 456

de 599 is een andere stijl en voor ander clienteel dan de 612 of 456
                                  Maar dan niet met deze velgen

Comment

• + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                      mijn vader is onlangs eens naar garage Vandenberghe in St martens latem geweest en ze gaven geen garantie op bv een 612. Dit kon bijgekocht worden bij ferrari voor 1500 euro /2 jaar ofzo. Is dit normaal dat men geen garantie geeft op zulke wagens vanuit een niet officiële dealer?
                                      Ik dacht dat autohandelaars verplicht een jaar garantie moesten geven?

Comment

Ik dacht dat autohandelaars verplicht een jaar garantie moesten geven?
                                        idd, hij mag op zenne kop staan, garantie is verplicht

Comment

• + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X