Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Schaalmodel iemand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
      Echt precies iemand die nieuw zijschorten neemt maar te lui is om ze op te spuiten .
      Ja inderdaad, Ferrari logica hé, stuff op de optielijst zetten en er veel geld voor vragen, wat het totaal niet waard is ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten

Schaalmodel iemand?
        jij bent in de winkel van Luca geweest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten
          Ja inderdaad, Ferrari logica hé, stuff op de optielijst zetten en er veel geld voor vragen, wat het totaal niet waard is ...
          Beetje zoals bij bijna alle dure automerken?

Comment

• het ideale ferrarilovers filmpje:

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
              het ideale ferrarilovers filmpje:

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              F355 voor de sound

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                Beetje zoals bij bijna alle dure automerken?
                Ja dat weet ik wel, Porsche e.d. zijn er ook goed in, maar Ferrari spant toch wel de kroon vind ik

Comment

Ja dat weet ik wel, Porsche e.d. zijn er ook goed in, maar Ferrari spant toch wel de kroon vind ik
                  komt omdat ferrari de kroon wel ook op de juiste vlakken spant En zo veel erger dan lambo en porsche is het niet, denk dat een setje ceramische remmen bij alle 3 wel ongeveer evenveel kost.

Comment

komt omdat ferrari de kroon wel ook op de juiste vlakken spant En zo veel erger dan lambo en porsche is het niet, denk dat een setje ceramische remmen bij alle 3 wel ongeveer evenveel kost.
                    Dat is wel ter discussie mogelijk ! Don't shoot me if I'm wrong, maar kost een gps systeem bij Ferrari niet +2k, voor gewoon zo een draagbaar mio achtig iets?

Comment

Dat is wel ter discussie mogelijk ! Don't shoot me if I'm wrong, maar kost een gps systeem bij Ferrari niet +2k, voor gewoon zo een draagbaar mio achtig iets?
                      Er zijn gekkere dingen bij Ferrari hoor, de streep op de scuderia is een optie van 10K...
                      Ferrari logotje op de zijkant: 2k
                      En zo blijft het maar verder gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                        Er zijn gekkere dingen bij Ferrari hoor, de streep op de scuderia is een optie van 10K...
                        Ja dat weet ik , maar vond het "satelliet navigatie systeem" toch ook wel een zware blunder, koop dan gewoon ne mio in de winkel voor 300 euro ....

Comment

Ja dat weet ik , maar vond het "satelliet navigatie systeem" toch ook wel een zware blunder, koop dan gewoon ne mio in de winkel voor 300 euro ....
                          In de meeste gevallen is dat ook een satelliet-navisysteem en afkomstig van Becker.
                          Last edited by Denniske; 08/01/2010, 21:36.
                          1991 Mazda MX-5 NA
                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                              Die "Scuderia shields" zijn hun geld wel waard sé.
                              Ze zijn van metaal en de verf is erin gebakken en op de plaats waar ze zitten is er een holte in het koetswerk gelaten.
                              Knap gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                In de meeste gevallen is dat ook een satelliet-navisysteem en afkomstig van Becker.
                                Jaja , maar dat is geen ingebouwd systeem? Ik heb nog nooit een F430 interieur gezien met een ingebouwd scherm, altijd van die losse gps systemen, dus om daar nu 2100 euro voor te vragen?

Comment

Jaja , maar dat is geen ingebouwd systeem? Ik heb nog nooit een F430 interieur gezien met een ingebouwd scherm, altijd van die losse gps systemen, dus om daar nu 2100 euro voor te vragen?
                                  Ja dat is ingebouwd, is met een pijlensysteem.

1991 Mazda MX-5 NA
                                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                    Ja dat is ingebouwd, is met een pijlensysteem.

Aah zo'n radio systeem? Is toch wel redelijk gedateerd ... Gebruiken ze dat bij de 458 ook nog?

Edit : Eigenlijk wel triestig om te zien hoe plastiekerig die middenconsole is ...

Comment

• Dat is carbon

Comment

Dat is carbon
                                        Idd

Is dat trouwens niet gewoon 't dashboard? Als ik over een middenconsolo spreekt, is dat het gebied waar de handrem bij gewone, doordeweekse wagens staat. Of ben ik mis?

Comment

Edit : Eigenlijk wel triestig om te zien hoe plastiekerig die middenconsole is ...
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X