Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• In zilver/grijs ook nog wel niet mis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
        Die nummerplaat is terecht
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• www.youtube.com/watch?v=NUuineAmUmo

Zelfgemaakt filmpje van het geluid van een 458 Italia

Comment

• Toch wel knap in het zwart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
              458 Italia heeft een hoog "two face" gehalte, achterkant knap, voorkant daarentegen minder .. Dat bewijst foto #4 uit de reeks maar weer eens.

Comment

• Voorkant vind ik dan weer het knapste.

Comment

Toch ook niet legaal voor die plaat daar te hangen, als ze eens rechts van hem staan te flitsen aan de voorkant..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten
                    Toch ook niet legaal voor die plaat daar te hangen, als ze eens rechts van hem staan te flitsen aan de voorkant..
                    In België mag men, dacht ik, niet vooraan flitsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                      In België mag men, dacht ik, niet vooraan flitsen.
                      En daar loopt het dus mis

Comment

Crap man, wat een zielige site

jaloers lijkt me een beetje een simpele opmerking. Die mensen achter loyers zijn ook niet altijd even loyaal. Als je bijvoorbeeld een spot van hun wilt overnemen, ook al zijn hun foto's zeer slecht en die van jou goed, je kunt niet verwachten dat ze iets voor je over hebben. Dan kun je natuurlijk verwachten dat anderen op deze site je niet zo veel gunnen. Ook bij deze spot is het maar de vraag of het een dealerspot is of niet. Ik zie loyers er ook wel voor aan om deze ferrari vanaf de dealer te volgen zodat het geen dealerspot meer is. Maar zolang ze het zelf leuk vinden om op deze manier te spotten vind ik het best. Wel een leuke spot.
                        @jorn
                        ik zie, ik zie, je kent de loyers niet eens hoe kan je dan de loyers aanzien, klungel !! Voor er iemand commentaar geeft moet er wel geweten worden hoe het allemaal zit. En wat die spots overnemen betekent, we geven spots weg aan mensen waar we al iets van terug krijgen, niet aan gasten die ons eerst uitmaken en dan lief een spot komen vragen. Als je mocht weten hoeveel spots we al gevraagd hebben en die nooit de moeite doen om te antwoorden. Nu nog iets over de spot, we zijn rond 14u00 aan garage monza gepasseerd om naar de ikea te gaan (eigenlijk moet ik mij niet verantwoorden), toen we om 15u15 terug kwamen stond deze in sdw, en iedereen die het daar kent weet dat je dan niet aan monza passeert.
                        De discussie was nooit gebeurd als jaggie die kansloze reactie niet had gezet, zonder te weten hoe het zat, hij kon eerst een pm gestuurd hebben iom te weten hoe het zat
                        Zo kansloos is het niet hoor loyers. Het is namelijk een vraag. Is het niet zo, dan kan je dat ook gewoon antwoorden. Dat je er zo paniekerig over doet laat een andere indruk achter.

Misschien nuttig om er even bij te vermelden dat we van jullie de afgelopen tijd een enorme berg met spots net om de hoek van Monza hebben verwijderd. Plus, er rolde een tip, van een zeer gerespecteerd persoon binnen, over jullie werking aangezien jullie met een groep zijn dat er een gedeelte bij de dealer staat die een ander gedeelte van de groep dan waarschuwt die iets verderop staat. Dus ja, zo ongegrond is het allemaal niet....
                        Ik vind de hele discussie nutteloos.

Dan kan je ook alle spots die in Knokke getrokken worden afkraken, want iedereen weet dat daar de meest exclusieve auto's rondrijden.

Dan heb je ook inside information. Het enige wat hier blijkbaar op de zenuwen werkt is dat sommigen meer inside information hebben dan anderen.

Maar daar heb ik respect voor. Je moet er toch maar zien aan te geraken.

Comment

• Je bedoelt eigenlijk gewoon dat Loyers en nog een paar andere mensen heel die site verzieken en zielig maken, feit.

Comment

• + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Leuk filmpje, en toch wel een onverwachte conclusie

Comment

• Ik vond het maar een dom filmpje. "nu zet ik hem in sport. ja wauw". "nu zet ik hem in race. Hmm dit is er over voor de openbare weg". Ok, aja, WANT?

"wat een goeie auto, de tractiecontrole moet constant ingrijpen". Ja waarschijnlijk als je XXXX pk's loopt te planken....

Comment

• Het begin is wat duf ja, maar hij zegt al bij al nog veel over de auto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                      Het begin is wat duf ja, maar hij zegt al bij al nog veel over de auto's.
                                      Het interessantste is idd het laatste stuk.

Comment

• Comment

• kunst

The stacked Ferrari F40 statue at Imola racetrack erected by the late French sculptor Arman, pays tribute to Ferrari founder, Enzo Ferrari.

Comment

Working...
                                          X