oei
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenwat is het nut daar nu van? :s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenVandaag paar plaatjes van deze kunnen schieten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenMoet een zeer leuke ervaring geweest zijn!!!
Kreeg net deze in mijn mail, is nog van de 24h van Ieper, is dit dezelfde?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk BerichtenAfgelopen woensdag een videoshoot mee gehad, klein voorproefje:
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenGravel of zand hebben we niet gehad enkel modder en dat was niet echt een succes
Zeker een leuke ervaring fysiek iets minder gezien je best niet groter bent dan 1.80m en zwaarder dan 75kg is ook geen aanrader ! dus net op het randje voor mij ,al heb ik wel een paar keer met mijn kop tegen de rolkooi gezeten (een helm is niet toegelaten bij rittensport)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk BerichtenEen helm niet toegelaten? :') Dat het niet verplicht is kan ik begrijpen, maar niet toegelaten? Waarom is dat zo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenVandaag paar plaatjes van deze kunnen schieten
lelijk hok ook ehCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Comment