Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
DIe opties prijzeniPod instalatie, 700€ kwijt
Elektrische zetels, +3000€
Lak van 6000 tot 8000€. Goe zot. Maar ja, als je een GTO kan betalen kan dat er waarschijnlijk ook nog vanaf denk ik dan.
Comment
-
Is iemand daar al eens geweest?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
Maar de ferrari shop in Londen bv is nog indrukwekkender, 2 verdiepen met allemaal ferrari stuffparfum, shirt's,schaalmodellen,schoenen,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenwat een sound !!Klinkt als een viercilinder met een gat in de uitlaat.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEcht niet mijn ding...Klinkt als een viercilinder met een gat in de uitlaat.
Comment
-
+ "Gaaaaaannnnn met die bakken" via YouTube
Doet me echt denken aan de eerste Need for Speed spelletjes----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten+ "Gaaaaaannnnn met die bakken" via YouTube
Doet me echt denken aan de eerste Need for Speed spelletjes
Maar het downshiften en acceleren met z'n drieën is wel zalig.
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten+ "Gaaaaaannnnn met die bakken" via YouTube
Doet me echt denken aan de eerste Need for Speed spelletjes
Comment
Comment