Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
@Corvetteboy: ben je komende woensdag 10 juni in de namiddag aanwezig op het circuit van Zolder ? Ik kom rijden en had graag wat foto's gehad van mijn wagen op het circuit van Zolder
tiffen's zijn goed als je snel een UV filterke nodig hebt wanneer er weer eentje kapot is
voor al de rest B+W
wel vaak voor een paar weken op bestelling maar ja, ze zijn het waard
tiffen's zijn goed als je snel een UV filterke nodig hebt wanneer er weer eentje kapot is
voor al de rest B+W
Paar weken op bestelling? Ben net een 2de gaan bijkopen voor vast op men 10-20, en ze hadden hem op voorraad
voor al de rest B+W
Awel merci voor het advies ! B+W dus. en als gewone UV filter op mijn 100-400 heb ik een sigma op aanraden van de verkoper bij foto Rubens (studio 73) ?
Awel merci voor het advies ! B+W dus. en als gewone UV filter op mijn 100-400 heb ik een sigma op aanraden van de verkoper bij foto Rubens (studio 73) ?
tja, als UV neem ik meestal wat ze binnen hebben (tiffen, hoya, b+w).
sinds die wel eens vervangen dienen te worden omdat er niets meer van overschiet (gravelsteentjes door de filter of weer eens gevallen lensen alleen of met mij erbij )
tja, als UV neem ik meestal wat ze binnen hebben (tiffen, hoya, b+w).
sinds die wel eens vervangen dienen te worden omdat er niets meer van overschiet (gravelsteentjes door de filter of weer eens gevallen lensen alleen of met mij erbij )
getuige van een acrobatische fotografeerstijl hopelijk kan ik mijn materiaal langer heel houden want het kost mij een arm ,been ,nieren en nog wat andere organen
Comment