Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ik heb nooit gesnapt waarom er bij launchcontrol zoveel rook is...Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenik heb nooit gesnapt waarom er bij launchcontrol zoveel rook is...2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenGespot in Monaco:
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIdd.. dit is toch zeker niet de snelste manier?Mr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenWat staat er naast die enzo? zo'n Superamerica?
Comment
-
Vandaag bij Ferrari Wijnegem.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
599 met hgte pakket.Last edited by fuxhound; 27/08/2010, 13:28.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenPaar dagen geleden was er nog een 458.
Alleen in miniatuur gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenStond die TDF-blauwe 355 spyder daar nog? Echt een schitterende wagen...
Als ik het me goed herinner:
1x 599
1x zilvere 355gtb (nummerplaat is toch zo)
1x 360 (donkerblauw)
1x 3660 spyder (zwart)
stuk of 4-6 f430's
1x 612
dan nog 1 of 2 oudere modellen die ik niet ken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bennyvc Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenLast but not least ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenMonaco waar spotten zo gemakkelijk is dat je er lui van gaat worden ! of er moet een gekke arabier passeren met een lambo opgezet gelijk een foorkraam
Comment
-
marnix tytgat, Izegem
Wat ik me afvraag is,wie dat dergelijke wagens kan betalen of zij dat geld op een eerlijke manier hebben verdient?De Dwarskijker _, Aalst
@marnix, . . waarschijnlijk zijn het mensen die wel zonder -dt fouten kunnen schrijven, en daarom meer geld verdienen dan jaloerse mensen zoals u.
Behoorlijk amusant om al die reacties eens te lezen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk BerichtenGTO = sound of GOD!
Padre heeft zitten spotten?
Maar voor deze maakte hij toch eens een uitzondering2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment