Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Super!!
                      Welke bandenmaat zou daar zo opliggen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                        Ik heb de 360 Modena en CS altijd lelijk gevonden
                        Idem. Ik vind 't een van de lelijkste Ferrari's ooit gemaakt, werkelijk niks spreekt me er in aan.
                        De CS wordt door de meesten gewoon als gigantisch vet beschouwd door z'n prestaties, hardcore-gehalte en geluid, me dunkt.

En zo'n F40, dat is en blijft iets on-voor-stel-baar mythisch.

Comment

• F40 blijft voor mij de dikste Ferrari ooit.

I mean...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                            F40 blijft voor mij de dikste Ferrari ooit.

I mean...

En terecht
                            Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                              Idem. Ik vind 't een van de lelijkste Ferrari's ooit gemaakt, werkelijk niks spreekt me er in aan.
                              De CS wordt door de meesten gewoon als gigantisch vet beschouwd door z'n prestaties, hardcore-gehalte en geluid, me dunkt.

En zo'n F40, dat is en blijft iets on-voor-stel-baar mythisch.
                              En zo zie je maar. Iedereen heeft zijn eigen mening. Bij mij is het precies omgekeerd ...
                              Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                              • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                              • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                              • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Ik vind ze beide waanzinnig vet. De F40 is mijn favo Ferrari, de Stradale kan gerust op de tweede plaats.

Comment

• dank voor de bijdrage brjefs, het was prachtig

Comment

• Ik ga nog eens graven in mijn archieven, iemand zin om wat 550 by Prodrive te zien?

Comment

• Laat maar komen

Comment

• 550

Comment

• Comment

Working...
                                          X