Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vraag me niet waarom, maar Zagatodesigns liggen mij nu eenmaal niet echt. Ze hebben ooit wel enkele knappe koetsen gemaakt, maar het merendeel kan ik niet smaken.
Ook deze heeft mij altijd koud gelaten.
Doe mij dan maar de one-offs van Pininfarina, zoals onder andere die P4/5 van James Glickenhaus.
mja
hun beste werk was wel jaren 50-60
neem maar 0515GT in ferrariland
anders de A6G/2000 of de DB4GTZ
P3 / P4 is wat mij betreft écht de allermooiste ooit.
Ik ook.
En mede daarom heeft de Enzo me ook altijd erg aangesproken, in tegenstelling tot veel andere mensen. In mijn ogen is de Enzo een zeer geslaagde hedendaagse interpretatie van de P3/4, zij het zonder enige noemenswaardige historiek.
Heb je toevallig ook naslagwerk over de 512BBi Evoluzione?
Heb een hele tijd geleden nog het een en ander gevonden over deze, maar kan me met de beste wil van de wereld niet meer indenken waar dat stond.
er is een boek over ja van Nathan Beehl, maar die heb ik nog steeds niet toegevoegd.
maar heb nog wel voldoende andere referentie mogelijkheden
en aan deze foto is er weinig identificatie mogelijk om er achter te komen welke dit is
vooral sinds nogal veel BBLM's rood waren en ze nogal een lange carriere gehad hebben
Comment