Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
binnenin volledig carbon, echt ALLES carbon, ni normaal.
ik zien toch veel alcantara voor u ne gele zekerst
zeg,
ivm uw onderschrift: hoe duurder autorijden,
hoe minder auto's op de baan,
hoe meer plaats voor ons "autogekken" asociale SPA, hmmm eindelijk een goed intiatief van hun, als ze nu nog een Belgische Nurburgring met energie-opwekkend wegdek en CO2neutraliserende vangrails weten te bouwen dan ga'k zondag mss toch stemmen
ivm uw onderschrift: hoe duurder autorijden,
hoe minder auto's op de baan,
hoe meer plaats voor ons "autogekken" asociale SPA, hmmm eindelijk een goed intiatief van hun, als ze nu nog een Belgische Nurburgring met energie-opwekkend wegdek en CO2neutraliserende vangrails weten te bouwen dan ga'k zondag mss toch stemmen
voller. Het klinkt alsof er geen demper meer tussenzit, alsof het een holle buis is waardoor het geluid gejaagd wordt.
voeg daar aan toe de extreem snelle schakeling en het gepruttel bij terugschakelen. Het gaat nog eens zeer snel ook.
tis een speciaal geluid. Echt mooi zou ik het niet noemen, eerder indrukwekkend.
Indrukwekkend, ja, dat is een goeie omschrijving.
De scud had ik al eens gehoord, ge omschrijft het perfect
Ik peilde meer naar de luidheid van uw vantage, wel erg luid blijkbaar. Ik vind de scud al echt op het randje voor dat type auto, en tis niet dat ik niet van een beetje lawaai hou.
@Corvetteboy: ben je komende woensdag 10 juni in de namiddag aanwezig op het circuit van Zolder ? Ik kom rijden en had graag wat foto's gehad van mijn wagen op het circuit van Zolder
Comment