Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenWelke polar. filter ? de mijne (tiffen) is crap1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten@Corvetteboy: ben je komende woensdag 10 juni in de namiddag aanwezig op het circuit van Zolder ? Ik kom rijden en had graag wat foto's gehad van mijn wagen op het circuit van Zolder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenB+W.
what else
tiffen's zijn goed als je snel een UV filterke nodig hebt wanneer er weer eentje kapot is
voor al de rest B+W
wel vaak voor een paar weken op bestelling maar ja, ze zijn het waard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenbut ofcourse
what else
tiffen's zijn goed als je snel een UV filterke nodig hebt wanneer er weer eentje kapot is
voor al de rest B+W
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenPaar weken op bestelling? Ben net een 2de gaan bijkopen voor vast op men 10-20, en ze hadden hem op voorraad
maar mijnen red enhancer & sunrise was op bestelling van een aantal weken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenbut ofcourse
what else
voor al de rest B+W
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenAwel merci voor het advies ! B+W dus. en als gewone UV filter op mijn 100-400 heb ik een sigma op aanraden van de verkoper bij foto Rubens (studio 73) ?
sinds die wel eens vervangen dienen te worden omdat er niets meer van overschiet (gravelsteentjes door de filter of weer eens gevallen lensen alleen of met mij erbij )
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtentja, als UV neem ik meestal wat ze binnen hebben (tiffen, hoya, b+w).
sinds die wel eens vervangen dienen te worden omdat er niets meer van overschiet (gravelsteentjes door de filter of weer eens gevallen lensen alleen of met mij erbij )
Comment
Comment