Kga hier tegen de stroom ingaan, kvind em echt wel shik :o
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mooi filmpje! f40 vs scuderia
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenJuist nen Tesla!
Comment
-
De 'F450' op de vorige pagina is niet de nieuwe f430 trouwens, is een coachbuilt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk BerichtenGa er dan maar vlug onderstaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtennee sorry zet jij je dochter daar maar onder
maar ik vermoed dat men 18maanden oude dochter nu al beter ontwikkeld is dan u. dus zal ze vriendelijk bedanken.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenhoe grof.
maar ik vermoed dat men 18maanden oude dochter nu al beter ontwikkeld is dan u. dus zal ze vriendelijk bedanken.
Je ziet nu dus in hoe belachelijk jouw opmerking was.
Comment
-
Ik ben op zoek naar ne getunede F430. Denk da hij ongeveer vorig jaar werd voorgesteld. Hij was redelijk veel aangepast, maar het enige da ik me nog herinner is da de voorbumper, waar nu 2 gaten zitten, volledig open was. Was echt mooi.
*edit*
gevonde!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk BerichtenIk ben op zoek naar ne getunede F430. Denk da hij ongeveer vorig jaar werd voorgesteld. Hij was redelijk veel aangepast, maar het enige da ik me nog herinner is da de voorbumper, waar nu 2 gaten zitten, volledig open was. Was echt mooi.
*edit*
gevonde!
http://www.autogespot.com/zoeken/ite...-ferrari-f430/
Comment
Comment