Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Rami? Waar blijft de punchline?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
          Rami? Waar blijft de punchline?
          Hehe, geen deze keer.

De F40 vind ik samen met de 355 de mooiste Ferrari ever. Die zwarte Spider was gewoon een geslaagde foto en het interieur van de Scud, vooral dan zijn stuur, vind ik best de moeite

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
            Hehe, geen deze keer.

De F40 vind ik samen met de 355 de mooiste Ferrari ever. Die zwarte Spider was gewoon een geslaagde foto en het interieur van de Scud, vooral dan zijn stuur, vind ik best de moeite
            Volledig eens over de F40, die wagen heeft (vooral als je hem gewoon op straat ziet) nog steeds een énorme presence.

En voor z'n leeftijd is hij nog best vlot, naar't schijnt .
            Last edited by ; 18/06/2009, 13:09.

Comment

• Comment

• Comment

Hehe, geen deze keer.

Het komt nog goed met je

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                    Het komt nog goed met je
                    Met die 2 posts van S8 hierboven ben ik weer helemaal de realiteit in gestampt

Comment

• Ik ook, helaas

Comment

• Ik zie het probleem niet, als ik het geld had zou ik zoiets best overwegen.
                        • cabrio
                        • plaats genoeg
                        • minder hardcore (vermoed ik dan bv. een f430)
                        • meer GT
                        • blabla

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                          Ik zie het probleem niet, als ik het geld had zou ik zoiets best overwegen.
                          • cabrio
                          • plaats genoeg
                          • minder hardcore (vermoed ik dan bv. een f430)
                          • meer GT
                          • blabla
                          En zo lelijk als de nacht.

Comment

• True. Het zal ongetwijfeld fantastisch rijden maar ik kan er toch niet echt wild van worden

Comment

• Mja dat is voor iedereen verschillend, zo erg is het ook niet. En het lijkt me ook het begin van een nieuw design bij ferrari.

Comment

• TDF blue

Comment

• Ik zie persoonlijk gewoon veel liever "simpele" maar krachtige lijnen in een ontwerp.

Toch ziek voor een ontwerp van 13 jaar oud.. Zo'n bak blijft eeuwig jong door z'n simpele lijn

Comment

En het lijkt me ook het begin van een nieuw design bij ferrari.
                                    Schitterend, we gaan nog leuke tijden tegemoet dan

Comment

zo erg is het ook niet.
                                      Als je dat moet zeggen zit er toch al ergens iets fout.

Comment

Met die 2 posts van S8 hierboven ben ik weer helemaal de realiteit in gestampt
                                        Opdracht geslaagd

Comment

• Ik ben echt geen tegenstander van Ferrari, al denk ik niet dat ik het zou kopen.
                                          Maar die California is té lelijk. Zoals enkele posts hierboven: geef mij maar krachtige lijnen in een design, niet teveel frullekes maar een robuust uitziende wagen zoals de 575, of een auto die snel lijkt ze te gaan zelfs als hij stilstaat zoals de 355.

Comment

Working...
                                          X