Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenRami? Waar blijft de punchline?
De F40 vind ik samen met de 355 de mooiste Ferrari ever. Die zwarte Spider was gewoon een geslaagde foto en het interieur van de Scud, vooral dan zijn stuur, vind ik best de moeite
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenHehe, geen deze keer.
De F40 vind ik samen met de 355 de mooiste Ferrari ever. Die zwarte Spider was gewoon een geslaagde foto en het interieur van de Scud, vooral dan zijn stuur, vind ik best de moeite
En voor z'n leeftijd is hij nog best vlot, naar't schijnt .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenHehe, geen deze keer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenHet komt nog goed met je
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenIk zie het probleem niet, als ik het geld had zou ik zoiets best overwegen.- cabrio
- plaats genoeg
- minder hardcore (vermoed ik dan bv. een f430)
- meer GT
- blabla
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenEn het lijkt me ook het begin van een nieuw design bij ferrari.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenzo erg is het ook niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenMet die 2 posts van S8 hierboven ben ik weer helemaal de realiteit in gestampt
Comment
-
Ik ben echt geen tegenstander van Ferrari, al denk ik niet dat ik het zou kopen.
Maar die California is té lelijk. Zoals enkele posts hierboven: geef mij maar krachtige lijnen in een design, niet teveel frullekes maar een robuust uitziende wagen zoals de 575, of een auto die snel lijkt ze te gaan zelfs als hij stilstaat zoals de 355.
Comment
Comment