Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenSerieus of ermee aan 't rammelen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pieroxx Bekijk BerichtenHij heeft nochtans gelijk
Comment
-
-
Nu ge et zegt...
Nuja, al 6 jaar geen chemie meer gehad dusjaHonda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pieroxx Bekijk BerichtenHij heeft nochtans gelijkOorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenAllé, 2 die ermee aan 't rammelen zijn.Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenDe 2 moet onderaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenDe 2 moet onderaan
Naar ik mij herinner bestaat een molecule uit meerdere atomen, en staat het cijfer onderaan voor het aantal atomen van die soort. Met 2 = di is het dus C (koolstof) 2 = di O (oxide)
Nu weet ik terug waarom ik school zo saai vond....
Comment
-
'k Ga het niet veel zeggen, maar vandaag ben'k een F430 tegen gekomen die echt een knappe kleurencombinatie had
Maar zoals het hoort werd hij weg getakeld, want hij stond in panne
Beige exterieur, bruin beige kap, bruin leder interieur.1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten'k Ga het niet veel zeggen, maar vandaag ben'k een F430 tegen gekomen die echt een knappe kleurencombinatie had
Maar zoals het hoort werd hij weg getakeld, want hij stond in panne
Beige exterieur, bruin beige kap, bruin leder interieur.
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Deze heb ik enkele jaren geleden gezien, terwijl men hem aan het restaureren was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk BerichtenDeze heb ik enkele jaren geleden gezien, terwijl men hem aan het restaureren was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenWel, da's nu echt de knapste Ferrari ooit gemaakt vind ik. Geen 250 GTO, geen 250 GT LWB California die erboven gaan, deze heeft de mooiste kont een Ferrari ooit heeft gesierd.
Prachtig!
Geef mij dan maar een 250 GT California of 250 GT Pininfarina of 275 GTS of 330 GTS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichtenbij wie?
Carrozzeria Autosport in Bastiglia, ze hadden toen net een gouden Miura SV beter dan nieuw gemaakt en er stonden er nog enkele te wachten op restauratie,ook enkele Countachs LP400. Daar maken ze ook het koetswerk van de B. Engineering Edonis.
Comment
Comment