Ik ben geen fan van witte wagens, maar dit ziet er idd niet slecht uit! Op de eerste foto ziet de interieurkleur er wel mooier uit dan bij de tweede, vind ik.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten599 is 'n gigantisch knappe auto, vind ik. Duidelijk 'n supersportkar, maar toch nog stijlvol en verfijnd. Goed dagelijks bruikbaar en toch blistering prestaties. Gotta love it.
(Zonder er al mee gereden te hebben weliswaar ...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenGisteren in Knokke nog een zwarte 599 samen met een Granturismo S gezien, 599 is belachelijk stil ivg met de Maserati
Comment
-
2 Dagen achter elkaar op Francorchamps.. 3 Ferrari Scuderia's aanwezig, wat klinken die toch lekker! telkens je denk, damn luid! gaat er plots een klepje open net alsof het dondert... na dit gezien/gehoort te hebben, zware favoriet!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten2 Dagen achter elkaar op Francorchamps.. 3 Ferrari Scuderia's aanwezig, wat klinken die toch lekker! telkens je denk, damn luid! gaat er plots een klepje open net alsof het dondert... na dit gezien/gehoort te hebben, zware favoriet!
Ge moet ni vragen hoe dat dan klinkt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenEr zijn er al die de klepjes weggenomen hebben of zelfs de cats weggedaan.
Echt ni normaal telkens ik dacht, mmm lekker! gaat er plots een klep open: THUNDER! fack
Gisteren was er een 360 CS, die had dat nog harder, damn2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenEn dan te bemerken dat een 599 al erg luid is, imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenEr zijn er al die de klepjes weggenomen hebben of zelfs de cats weggedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenMisschien bijna zo luid als ne standaard Sagaris
Comment
Comment