Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
    Welke Ferrari is dit?

geen
    het is iets dat bij de buren in Modena gebouwd word

Comment

• m'n kat denkt dat ze een ferrari is
      Captain Turbo
      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Mi-hihihi-aauw

Comment

• zalig

Comment

• Hoezo hoog op zijn poten?
              www.flickr.com/photos/bramvds
              www.last.fm/user/lender

Comment

• Zie je wel vaker als die stevig doortrekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten

Hoezo hoog op zijn poten?
                  Rijdt Eddy wally nu ook al met Ferrari met zijn Mariette

Last edited by IbifaHo; 02/08/2009, 23:29.
                  2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Miss een repost.
                    Lapo Elkann z'n wagen

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

best vet al mag ie wel eens leren parkeren.

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• byebye 599

+ YouTube Video

Comment

• Comment

• Die zilveren en die blauwe. Zoveel vetter dan een rode. Zilver zou bij mij de voorkeur genieten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                              byebye 599

+ YouTube Video
                              Verrassend! De Lambo had een minimale jumpstart (vroeger op gas van een iets hogere snelheid), maar weet de voorsprong vast te houden, loopt zelfs minimaal uit nog op hogere snelheden ook. Zalig.

De 599 blijft wel m'n duidelijke favoriet. Vind 'm mooier (sensueler, echt 'n Italiaanse look ipv de koelere Duitse looks van de Lambo), het merk Ferrari spreekt mij meer aan dan het merk Lamborghini ook, en de 599 is iets minder hardcore (ruimer op alle vlak, geluidscomfort is een pak beter, enz.). Maar allebei gigantisch zalige wagens.

Comment

• hihihi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Die zilveren en die blauwe. Zoveel vetter dan een rode. Zilver zou bij mij de voorkeur genieten.
                                  Het zilver komt te eenvoudig over, geef mij dat Tour de France-blauw maar!

Comment

• gisteren nog eens het genoegen gehad om met de phillipe zijn paard te rijden...en moet toch maar wer besluiten ...ooit koop ik er ook eentje....

het is zalig genieten , zeker in een spider..bij 240 rijdt hij het lekkerst vind ik...dan is het snelheidsgevoel bijna 300 en wordt de wagen perfect tegen het asfalt gezogen om een subliem weggevoel te hebben ...

mijn vette is sneller in de hernemingen daar ben ik zonder ze naast elkaar te zetten enkel op het gevoel al zeker van , maar het geluid dat de ferrari maakt is zoveel bangelijker dat dat er eigenlijk niet toe doet....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                      gisteren nog eens het genoegen gehad om met de phillipe zijn paard te rijden...en moet toch maar wer besluiten ...ooit koop ik er ook eentje....

het is zalig genieten , zeker in een spider..bij 240 rijdt hij het lekkerst vind ik...dan is het snelheidsgevoel bijna 300 en wordt de wagen perfect tegen het asfalt gezogen om een subliem weggevoel te hebben ...

mijn vette is sneller in de hernemingen daar ben ik zonder ze naast elkaar te zetten enkel op het gevoel al zeker van , maar het geluid dat de ferrari maakt is zoveel bangelijker dat dat er eigenlijk niet toe doet....

Ik heb hem zien staan op uwen oprit. Hij zag er wel ferm gewassen en gewaxed uit !!! Ooit wil ik dan is mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                                        Ik heb hem zien staan op uwen oprit. Hij zag er wel ferm gewassen en gewaxed uit !!! Ooit wil ik dan is mee
                                        Hij was gewassen met Dreft!!!

Comment

• Bwoeehahahahah

Comment

Working...
                                          X