Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
    Alleen ziet die er nu zo uit:

De man was met zijn zoon gaan rijden en verongelukte. Zoontje heeft naar verluidt 2 gebroken benen en een barst in z'n schedel...
    kan afbeelding niet weergeven :s

Comment

• http://www.autogespot.com/nl/item/59...date-2350.html

Comment

• Wat een achterlijke commentaren staan daar eigenlijk, alsof die auto meer waard is dan een mensenleven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
          Wat een achterlijke commentaren staan daar eigenlijk, alsof die auto meer waard is dan een mensenleven...
          autogespot....

Comment

• Idd, echt triestig. Ik ken de eigenaar en hij was echt kwaad over die kinderachtige reacties.. Dat kind is veel belangrijker..
            1991 Mazda MX-5 NA
            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• de auto in betere tijden

1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                de auto in betere tijden

Wat een zonde! Imo, naast de 250GT Lusso, de knapste Ferrari

Comment

Idd, echt triestig. Ik ken de eigenaar en hij was echt kwaad over die kinderachtige reacties.. Dat kind is veel belangrijker..
                  idd, Lada of Ferrari, zoiets wens je niemand toe.

Mijn 2 favoriete Ferrari's in 1 tunnel
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Idd, echt triestig. Ik ken de eigenaar en hij was echt kwaad over die kinderachtige reacties.. Dat kind is veel belangrijker..
                    volledig mee eens , wat kan dat stuk metaal mij schelen moest mijn kind in het ziekenhuis zou liggen

Comment

Alleen ziet die er nu zo uit:

De man was met zijn zoon gaan rijden en verongelukte. Zoontje heeft naar verluidt 2 gebroken benen en een barst in z'n schedel...
                      ehm

Als men over "verongelukt" spreekt is de persoon meestal dood

Dit is gelukkig hier niet het geval.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          ehm

Als men over "verongelukt" spreekt is de persoon meestal dood

Dit is gelukkig hier niet het geval.
                          Ik bied mijn oprechte excuses aan. Niet alleen tegenover jou, maar ook tegenover de persoon in kwestie en familieleden.

Ik ben te bereiken via mail.

mvg

Comment

• Toch wel men favoriet :
                            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Whoehoe alexx die foto's post in het ferrari lovers topic
                                is hij zich aan het bekeren ?
                                mooie pics trouwens
                                2012 E92 Bmw 335i DKG
                                1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                                  Whoehoe alexx die foto's post in het ferrari lovers topic
                                  is hij zich aan het bekeren ?
                                  mooie pics trouwens
                                  Alex heeft nooit iets tegen Ferrari's gehad?

Comment

• Ik heb nergens beweert dat ik een Ferrari geen indrukwekkende wagens vind. Integendeel een tijdje terug met Geezer nog filmpjes zitten posten over scuderia's SOUND

Comment

Alex heeft nooit iets tegen Ferrari's gehad?
                                      Michelo is gefascineerd door Rami denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                        Ik heb nergens beweert dat ik een Ferrari geen indrukwekkende wagens vind. Integendeel een tijdje terug met Geezer nog filmpjes zitten posten over scuderia's SOUND

Dude, are you 17 or what???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                          Michelo is gefascineerd door Rami denk ik
                                          ookmaar we hebben nogal discussies gehad over ferrari daarmee
                                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                                          1991 E30 320i

Comment

Working...
                                          X