Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
FERRARI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenWat een achterlijke commentaren staan daar eigenlijk, alsof die auto meer waard is dan een mensenleven...
Comment
-
Idd, echt triestig. Ik ken de eigenaar en hij was echt kwaad over die kinderachtige reacties.. Dat kind is veel belangrijker..1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
de auto in betere tijden
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichtende auto in betere tijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenIdd, echt triestig. Ik ken de eigenaar en hij was echt kwaad over die kinderachtige reacties.. Dat kind is veel belangrijker..
Mijn 2 favoriete Ferrari's in 1 tunnel
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenIdd, echt triestig. Ik ken de eigenaar en hij was echt kwaad over die kinderachtige reacties.. Dat kind is veel belangrijker..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenAlleen ziet die er nu zo uit:
De man was met zijn zoon gaan rijden en verongelukte. Zoontje heeft naar verluidt 2 gebroken benen en een barst in z'n schedel...
Als men over "verongelukt" spreekt is de persoon meestal dood
Dit is gelukkig hier niet het geval.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenehm
Als men over "verongelukt" spreekt is de persoon meestal dood
Dit is gelukkig hier niet het geval.
Ik ben te bereiken via mail.
mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenWhoehoe alexx die foto's post in het ferrari lovers topic
is hij zich aan het bekeren ?
mooie pics trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenAlex heeft nooit iets tegen Ferrari's gehad?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk heb nergens beweert dat ik een Ferrari geen indrukwekkende wagens vind. Integendeel een tijdje terug met Geezer nog filmpjes zitten posten over scuderia's SOUND
Dude, are you 17 or what???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenMichelo is gefascineerd door Rami denk ik2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
Comment