Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    Toch wel men favoriet :

Je bent een stukje onder de wagen vergeten

Edit: Voor de rest steeds knappere foto's!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C.O.B. Bekijk Berichten
      Ik kan je alleen vertellen welke ervaring ik had in de F430 en ja de kwaliteitsindruk en de geluiden in het interieur, naast de motor, waren absoluut niet op het niveau van een Porsche.
      Ik heb geen GT3 RS gereden dus kan ik niet vergelijken, maar een Turbo is voor mij beesttachtig genoeg. Een wagen die in 4 sec naar 100 gaat en boven de 300 km/h is een beest. Voor jou niet blijkbaar.
      Overplaats onderwerp van Panamera naar Ferrari lovers.....

Comment

• Comment

• Lekker plat op foto 2! Geel staat 'em wel goed

Comment

• Comment

• Volledige shoot: http://www.teamspeed.com/forums/458-...lity-pics.html zitten enkele prachtige detailshot's tussen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten

Volledige shoot: http://www.teamspeed.com/forums/458-...lity-pics.html zitten enkele prachtige detailshot's tussen.
                Zeeer knap, wat een wagen toch

Comment

• Stel je voor een 430 scuderia voor in het weekend, een een subtiele 599 voor daily.

Die blauweschijn in het glas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
                    Stel je voor een 430 scuderia voor in het weekend, een een subtiele 599 voor daily.

Die blauweschijn in het glas

haha ja, dat zou geweldig zijn!! Misschien een 16M dan zodat hij ook open kan.

Voor mij beide in rosso rubino, de scu met gouden velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                      haha ja, dat zou geweldig zijn!! Misschien een 16M dan zodat hij ook open kan.

Voor mij beide in rosso rubino, de scu met gouden velgen
                      Zo dus ongeveer ? Nie mis maar liever rood of geel voor mij (al is de kans klein datk ooit ene ga hebben)

Comment

• Nee, de 16 M zou ik ook in rosso corsa of misschien zwart nemen. De coupe wel in rosso robino met dat goud, zalig!!

Mooie foto wel hoor, had de 16M nog niet gezien in die kleur, alleen het witte interieur is echt lelijk

Comment

• Dit bedoel ik

Comment

Nee, de 16 M zou ik ook in rosso corsa of misschien zwart nemen. De coupe wel in rosso robino met dat goud, zalig!!

Mooie foto wel hoor, had de 16M nog niet gezien in die kleur, alleen het witte interieur is echt lelijk
                            Ik ben eerlijk gezegd wel te vinden voor contrasterende interieurs, best knap dat wit!

Comment

Dit bedoel ik
                              Zo is ie weer prachtig, maar op de foto van die 16M is het iets te donker naar mijn mening, kan ook aan de schaduw liggen natuurlijk.
                              En het witte interieur past er totaal niet bij, nu is de kap nog dicht, met de kap open en de zon er op zal het nog meer vloeken met het exterieur, maar iedern z'n mening hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                Wax-ette laat weten dat hare Wax-it te bezoeken valt in de Spoedafdeling van de kliniek te Oudenaarde. Niet te luid praten, en houd het licht gedempt, zodat zijn hersenschudding niet opnieuw opspeelt.

Dank.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Wax-ette laat weten dat hare Wax-it te bezoeken valt in de Spoedafdeling van de kliniek te Oudenaarde. Niet te luid praten, en houd het licht gedempt, zodat zijn hersenschudding niet opnieuw opspeelt.

Dank.
                                  damn, hopelijk niet te erg

Comment

• leuk filmpje
                                    + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• + YouTube Video

Comment

• snowy
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X