Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FERRARI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    idd, hij mag op zenne kop staan, garantie is verplicht
    niet noodzakelijk
    noemen ze grey import
    hangt er echt vanaf van waar die dealer die wagen heeft gehaald, dan moeten de officiele dealers dat niet altijd volgen

dan moet je maar terug gaan waar je die gekocht hebt & daar maar de garantie gaan vragen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
      niet noodzakelijk
      noemen ze grey import
      hangt er echt vanaf van waar die dealer die wagen heeft gehaald, dan moeten de officiele dealers dat niet altijd volgen

dan moet je maar terug gaan waar je die gekocht hebt & daar maar de garantie gaan vragen
      Wel noodzakelijk. Een Belgische handelaar moet een Belgische koper garantie geven. Al komt de auto uit Timboektoe.

Grijze markt: buitenlandse auto die door een buitenlandse verkoper aan een Belg verkocht wordt. De garantie is dan afhankelijk van het land van de verkoper.

Comment

• Wat je volgens mij voor die €1500 krijgt is een volledige inspectie van een ferrari-mechanieker en een garantie van 2 jaar door Ferrari ipv de handelaar.

Comment

• zojuist in gent de nieuwe demo zien staan van Ferrari Monza, de 458 Italia.

't is een zwarte wagen, wat de wagen goed doet. Bovendien stond hij in het donker dus de looks vielen wel mee eigenlijk. Als hij echt zo snel is als ze beweren dan is het toch echt een bruut scheurijzer...

Volgens mij is het een beetje zoals een 35 jarige lelijke hoer:
          + doet wat het moet doen, en verdomd goed
          + veel ervaring en dat voel je
          - tja, 't is een hoer en ze is 35...maar met het licht uit zoals vandaag was ze best te pruimen eigenlijk.

De 430 die er naast stond zag er gedateerd uit maar wel mooier imo
          Captain Turbo
          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Precies veel ervaring met hoeren PJ

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
              Precies veel ervaring met hoeren PJ
              Monza Motors ligt langs de Kortrijkse steenweg, hij moest waarschijnlijk nie eens zijn auto verzetten om eens naar de hoeren te gaan.

Comment

• hehe, ik haat die straat. Kunt daar nooit harder rijden dan 70 ofzo omdat er altijd wel één iemand is die moet kijken naar die wijven. Als de flikken echt willen dat we ons aan de regels houden, gewoon overal hoerenkoten openen en dan zullen ze nooit meer te snel rijden

Maar de 458 stond op de achterkant van een sleepwagen zonder platen. In de buurt van gent zuid.
                Captain Turbo
                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                  hehe, ik haat die straat. Kunt daar nooit harder rijden dan 70 ofzo omdat er altijd wel één iemand is die moet kijken naar die wijven. Als de flikken echt willen dat we ons aan de regels houden, gewoon overal hoerenkoten openen en dan zullen ze nooit meer te snel rijden

Maar de 458 stond op de achterkant van een sleepwagen zonder platen. In de buurt van gent zuid.
                  gene foto?????????????????????????????????????????????? ??????
                  (alles opgetrokken of afgetr. aan de h..r.nk.t.n ???)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                    zojuist in gent de nieuwe demo zien staan van Ferrari Monza, de 458 Italia.

't is een zwarte wagen, wat de wagen goed doet. Bovendien stond hij in het donker dus de looks vielen wel mee eigenlijk. Als hij echt zo snel is als ze beweren dan is het toch echt een bruut scheurijzer...

Volgens mij is het een beetje zoals een 35 jarige lelijke hoer:
                    + doet wat het moet doen, en verdomd goed
                    + veel ervaring en dat voel je
                    - tja, 't is een hoer en ze is 35...maar met het licht uit zoals vandaag was ze best te pruimen eigenlijk.

De 430 die er naast stond zag er gedateerd uit maar wel mooier imo
                    Ook zien staan.. schitterende wagen. Maar toch liever een Lambo.

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Manueel wordt zo'n auto veel aantrekkelijker voor mij Alleen al die shiftgate

Comment

• Leuk filmpje en mooie ferrari

Comment

• Gister is de eerste Ferrari 458 Italia in Nederland aangekomen en we hebben hem gistermiddag meteen even vast gelegd!

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk Berichten
                          Gister is de eerste Ferrari 458 Italia in Nederland aangekomen en we hebben hem gistermiddag meteen even vast gelegd!

+ YouTube Video
                          Ik zou er GEK van worden mochten mensen mij zo volgen.

Comment

• Wow toch wel een zeer knappe sound
                            en zo lelijk is hij nu ook weer niet
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

Gister is de eerste Ferrari 458 Italia in Nederland aangekomen en we hebben hem gistermiddag meteen even vast gelegd!

+ YouTube Video
                              They need a faster chasingcar

Comment

• Vette sound en eigenlijk best mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                  Ik zou er GEK van worden mochten mensen mij zo volgen.
                                  Echt he ne keer filmen aan de lichten ofzo, geen probleem.
                                  Maar ze hebben die persoon percies nen hele dag gefilmd
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Nou je kan ook overdrijven mannetje, we hebben hooguit een kwartier achter die auto gereden.

Comment

• Ik zou wel weten wat gedaan als ik die man was.
                                      Versnelling omlaag en planken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                        Echt he ne keer filmen aan de lichten ofzo, geen probleem.
                                        Maar ze hebben die persoon percies nen hele dag gefilmd
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk Berichten
                                        Nou je kan ook overdrijven mannetje, we hebben hooguit een kwartier achter die auto gereden.
                                        Als zijnde, zo lijkt het. Mensenlief!

Comment

+ YouTube Video
                                          Ik denk dat je niet half beseft hoe irritant dit wel kan zijn voor de eigenaar. Ik zou het alleszins niet moeten weten en je vragen om te stoppen met filmen.

Comment

Working...
                                          X